elatimir Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Skal nok ikke se bort i fra at de blir sjarmert i senk å drømmer om scenarioer der de kan stå til ansvar for døde arbeidere. Pervers gjeng! Måtte le litt! Siem ser ut som en fyr som tenner på sånne ting også. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Nike er trukket inn: http://e24.no/lov-og-rett/sportsgigant-trekkes-inn-i-fifa-skandalen/23460152 -Nike tror på etisk og rettferdig spill både i forretninger og sport, og er sterkt imot alle former for manipulasjon og bestikkelse, skriver selskapet i en e-post til avisen onsdag kveld. Nike har jo rykte på seg for å sponse såkalte "Bad boys" i sporten (Lance Armstrong, Blade Runner, diverse dopa 100 meter løpere) så dette utsagnet synes jeg er litt skivebom. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Kan denne tråden være litt om FIFA generell, tenker da på Qatar 2022? Det er jo på sett og vis en del av dette, Qatar hadde jo aldri fått VM uten bestikkelser osv. World Cup sponsor logos redesigned to protest labor abuses in Qatar Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Hva mener du? At ting som feks jeg linket til skal holdes utenfor, eller? 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 (endret) Hva mener du? At ting som feks jeg linket til skal holdes utenfor, eller? Nei, på ingen måte. Tenker mer å inkludere mer av all dritten FIFA står bak. Utvide tråden til å handle om alt, som feks det du postet og ikke bare korrupsjonsanklagene. Jeg har egentlig savnet en tråd hvor jeg kan poste saker ang Qatar og VM der. Ja, jeg vet jeg bare burde ha laget en selv, slapt av meg. Endret 28. mai 2015 av PatSharpX Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 (endret) Hva mener du? At ting som feks jeg linket til skal holdes utenfor, eller? Nei, på ingen måte. Tenker mer å inkludere mer av all dritten FIFA står bak. Utvide tråden til å handle om alt, som feks det du postet og ikke bare korrupsjonsanklagene. Jeg har egentlig savnet en tråd hvor jeg kan poste saker ang Qatar og VM der. Ja, jeg vet jeg bare burde ha laget en selv, slapt av meg. Enig i det. Bring it! Edit: Apropos Nike-saken jeg postet oppforbi så har det jo vært skrevet mye om at det ikke er treneren, men en annen aktør (Nike?) som tar ut tropp og lag (som feks Ronaldo 1998 VM-finalen). Kall meg gjerne dum, men dette faller vel inn under urent spill? Endret 28. mai 2015 av Corey Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 http://www.vg.no/sport/fotball/fifa/den-korrupte-fifa-toppen-som-ble-fbi-muldvarp/a/23459798/ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 (endret) http://twitter.com/RobHarris/status/603852880358055936 Fotball blir utløseren til 3. verdenskrig. Endret 28. mai 2015 av Aleks Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Er det på tide å legge ned toppidrett? Meld Norge ut av OL, VM og EM i alle idrettsgrener. Reduser idrettsforbundet til et forvaltningskontor. Behold Idrettshøyskolen, men uten forskning på prestasjonsfremmende virkemidler. Behold bevilgningene over statsbudsjettet, men bruk midlene på breddeidretten. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 http://twitter.com/RobHarris/status/603852880358055936 Fotball blir utløseren til 3. verdenskrig. Noe feil med twitter-linken Vil tro det er denne du mente: Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 (endret) NFF vraker Blatter leser jeg nå. Tenk om vi får bort Blatter ved valg? Det hadde vært fantastisk. Synd Figo trakk seg. Endret 28. mai 2015 av MartinF Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Takk og lov. Etter det intervjuet igår så trodde jeg nesten at dem ikke hadde evnen til å ta egne valg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Truer med å trekke Fotball-Europa ut av FIFA dersom Blatter blir gjenvalgt Platini er ikke happy hvert fall, bra noen viser baller! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Noen som vet noe om denne Prinsen? Er han et bra valg (ikke relativt til Blatter)? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/internasjonal/Her-er-prinsen-Norge-stotter-543389_1.snd Bedre enn Blatter ihvertfall. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Fuck it. Vi kan ikke ha fotballpresident fra Jordan. Utsett valget og få inn Figo igjen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Enig. Presidenten i FIFA burde ha noe med toppfotball å gjøre. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Har ikke lest tidligere i tråden, men kom til å tenke på en litt morsom problemstilling dersom UEFA skulle finne på å trekke seg ut av FIFA. Russland skal som medlem av både UEFA og FIFA arrangere VM i 2018. Hvis UEFA trekker seg ut vil det mest sannsynlig bety at Russland må trekke seg ut. Da kan de vel heller ikke arrangere VM. Dersom Russland velger å fortsette som VM-arrangør vil det vel mest sannsynlig si at de må trekke seg ut av UEFA. I så tilfelle vil de måtte søke seg inn som medlem i Asia. Det er gigantiske problemstillinger i sving, men det er søren ikke en dag for tidlig! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Ser ingen problemer med å ta fra Russland og Qatar VM. Det finnes mange andre plasser som sikkert kan holde det på så kort varsel, selv om det da blir plasser som nylig hadde VM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå