Aleks Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 https://twitter.com/MMCarefree/status/662682108729671680 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) Endret 21. desember 2015 av banansplitt™ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Deilig!Snakk om julegave til folk som er glad i fotball! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2015 Hvem er det som da stepper inn som president? Det må vel bli en avstemning snarest? Det skulle vel være en ny avstemningen uansett etter at han trakk seg tidligere i år? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2015 Uaktuelt. Hele meningen med å få fjernet Blatter var å få fotballen på bedre spor og ut av korrupsjon. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Ser jo bra ut på papiret. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) Ja, jeg forbeholder meg retten til å være skeptisk til hvordan alt dette slår ut i praksis. Selv håper jeg at Prins Ali vinner valget, men ut i fra alle forventninger ser det ut at det står mellom Infantino og han sjeiken som gir faen i menneskerettigheter og alt det der. Da tenker jeg at vi like gjerne kunne ha beholdt godeste gjennomkorrupte Blatter. Endret 26. februar 2016 av nagilooh Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2016 Synd at Tokyo Sexwale trakk seg. Får alltid latterkrampe når jeg hører det navnet Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 - Jeg er dypt skuffet, sier Blatter på spørsmål om hvordan han reagerer på ankekomiteens avgjørelse.- At av alle ting den uavhengige ankekomiteen, der jeg har mange gamle kamerater, utestenger meg, går hardt inn på meg. http://www.dagbladet.no/2016/02/26/sport/fotball/fifa/sepp_blatter/korrupsjon/43296942/ "Mange gamle kamerater" er litt illustrativt for hvordan denne gutteklubben grei oppleves utad. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Så han mener at vennskap og kjennskap skal gå foran regler? Hmmm... Innrømmer jo litt av hvert der. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2016 Ny president! It's me! Neida, Gianni Infantino. Ny sveitser, men la oss håpe at denne er en god del mindre korrupt enn den forrige. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Infantino. Høres jo korrupt ut bare på navnet jo! Har null tro på at dette endrer noe som helst i FIFA. Guttenklubben Grei vil leve videre. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) Man vet jo aldri hvem som er korrupte eller ikke. Det har ikke noe å si hvor de er ifra så lenge det er noen som er villige til å betale. De fleste har dessverre en pris. Men forhåpentligvis bryr denne mannen seg mer om sporten og andre mennesker velvære enn penger slik at ting kan begynne å bevege seg fremover igjen. Endret 26. februar 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Trekningene blir aldri de samme igjen Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) Nye Regler fra FIFA I tillegg til eksperimentering med videodømming vil det bli ytterligere endringer som slutt på rødt kort ved felling som sistemann. Torbjørn Flatin // @tflatinLørdag 05.03.2016 kl.23:04 «Vi har vist at vi kan bruke sunn fornuft og at vi kan lytte til supporterne, spillerne og til fotballen», sa den nye presidenten i FIFA, Gianni Infantino, til fifa.com etter at IFAB i helgen har vært samlet i Wales. IFAB forvalter fotballens regelverk. Totalt er det blitt gjort 94 endringer, som innbefatter både lovendringer og tydeliggjøring av allerede eksisterende regler.Dette er de største og vesentlige endringene:+ Det vil bli startet testing av videodømming+ Avspark kan spilles både fremover og bakover.+ En spiller behøver ikke å forlate banen hvis han er skadet, dersom motstanderen får gult eller rødt kort.+ Ved felling som sistemann vil det kun gis gult kort hvis det ikke er en stygg felling. LES OGSÅ: ÅPNER FOR VIDEODØMMING Videodømming vil det bli eksperimentert med i minimum to år for å finne de beste løsningene.Man ønsker å gå vekk fra situasjonen med «trippelstraff» da en felling som sistemann kan medføre både straffespark i mot, rødt kort som gir ti mann på banen og scoring. Det vil kun gis gult kort dersom det er et ærlig forsøk på å nå ballen.Tidligere kan som kjent bare spillet settes i gang fra midten ved at ballen spilles framover, men nå skal ballen kunne sendes i hvilken som helst retning.En spiller kan nå få rask behandling på banen, og ikke bli transportert utover sidelinjen og dermed gjøre at spillerens lag får en mindre på banen. Dette hvis det er en situasjon som tilsier gult eller rødt kort til motstanderen.IFAB utsatte i tillegg en avgjørelse om at det skal bli lov til et fjerde bytte i kamper hvor det spilles ekstraomganger. Kilde: Liverpool.no Kommentar: Gult kort for felling som siste mann, wtf?! Støtt professional fall dere i fifa, fy faen for noe møl. Hva synes dere? Endret 6. mars 2016 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/Dette-er-de-nye-endringene-i-fotballregelverket-704113_1.snd Her snakkes det bare om det skjer i boksen så lenge det er et "ærlig forsøk på å nå ballen" for å unngå trippelstraff. Felling som siste mann utenfor boksen skal selvfølgelig være rødt kort. Noe annet vil jo bare komme det forsvarende laget til gode. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Nå vet ikke jeg om det alltid blåses for felling av siste mann, uansett hvor god den fellingen måtte være. Men jeg er ikke enig i at det forsvarende lag skal være kjeltringen i den situasjonen uansett hva. Klarer man som forsvarer å stoppe mostanderen innenfor regelens grenser, kudos. Klarer motstander å komme seg unna og score, kudos. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Regelens grenser? Etter dagens regler er det rødt kort om du tar mann istedenfor ball hvis det er en klar målsjanse som det ofte er når man holder på å komme 1v1 mot keeper. Det er helt fair. Å få frispark på 20 meter isteden med 9 mann foran ball og motstanderen bare blir straffet med gult kort er en mye bedre deal for det forsvarende laget enn det angripende laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå