Mr. President™ Skrevet 27. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2015 Helt utrolig at de skal ha oss til å tro at Blatter er uskyldig. Tror de at denne kloden består av 100% idioter? Sånn er mafifa. De vet at alle skjønner, men driter i det så lenge de bare kan snakke det bort. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Fotballpresidenten intervjuet på Vg nettopp. Var ikke overrasket. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 På tide. Håper de klarer å nøste opp i all driten som foregår i FIFA. Ta hver en jævel som er med på å ødelegge takk. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Flott initiativ. Skal få lest litt mer når jeg kommer hjem! Meget bra at det begynner å komme fram i lyset og at folk fengsles. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Jeg har ingenting å bidra med at the moment, men vil ha tråden i Mine innlegg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Veldig synd at ikke Blatter er en av de som er arrestert. All fornuft sier at han bør gå av/trekke seg fra neste valg, men det er Blatter vi snakker om, så det skjer nok ikke. Men det må sies at dette her er en fantastisk dag for internasjonal fotball! Kanskje vi endelig skal få orden på FIFA, nå er nok korrupsjonen indoktrinert gjennom mange år, men dette er i hvert fall en lovende start. Denne her passer bra i dag. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Skal bli spennede å se om Blatter nå blir redd eller om han har såppas stålkontroll på hele greiene, at han bare dundrer på videre. Også spørs det jo hvor mye disse som nå har blitt arrestert faktisk kommer til å si da. Det er jo mafia-tilstander, så her tror jeg ikke folk bryr seg om de lyver i en rettsak eller å måtte ofre seg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2015 Er det en eller annen form for galla når vinneren av valget blir offentliggjort? Isåfall kommer det nok til å være en veldig merkelig stemning i salen. Lenke til kommentar
elatimir Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Blatter har vel fjernet alle spor på at han er korrupt, derfor han tar alt med knusende ro. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) Kan ikke forstå annet enn at Blatter må gå pga. dette? Ingenting annet gir mening. Edit: Som Jennings sa: Hvis halve den norske regjerningen ble arrestert for korrupsjon, tror du statsministeren hadde fått sitte videre? Endret 27. mai 2015 av Espp Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Direktesending fra New York på TV2 Nyhetskanalen nå. Lenke til kommentar
elatimir Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Gaad, hater at de kaller det " Soccer ". Løst å kutte av meg ørene. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 De går hardt ut og virkelig i detaljer her. Blatter siktet eller ikke, det her må være en bra dag for fotballen! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 "This is the beginning of our effort, not the end."Håhå Lenke til kommentar
elatimir Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 "Bård Tufte Johansen @TufteJo 18m18 minutes ago. Kjetil Siem burde ikke sagt "dette er et sjokk" han burde sagt "det var på tide" Ja og kanskje beklaget at NFF har vært feige. #fifa" Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2015 .. Hvor ble alle plussene mine av? Neida, er mer forundret over at den posten ble "laget" igår 22:52 når den egentlig ble laget ca. 16 timer senere. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) Direktesending fra New York på TV2 Nyhetskanalen nå.For de som ikke fikk den med seg kan se den her http://www.tv2.no/2015/05/27/sport/fifa/6974359 eller hos VG (i studiosending) http://www.vg.no/sport/fifa/dette-er-vm-i-korrupsjon-vi-gir-fifa-roedt-kort/a/23459892/ Endret 27. mai 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 FIFA burde bli boikottet så kan alle nasjonene som ikke har vært med på korrupsjon gå med på å stifte en ny internasjonal fotballføderasjon. Ikke for å arrestere deg på noe, men kan vi være noe som helst sikre på at di fleste nasjoner ikke er involvert? Slik jeg leser hele saken så er dette et velkjent spill innad i FIFA. La oss si feks Brasil som nylig hadde VM (og som er et land helt gjennomsyra av korrupsjon) er innblanda, England som var et av søkerlandene til VM som Russland fikk, Italia... Vel, di er seg selv. Jeg er enig i første del av utsagnet ditt av boikott av FIFA (og alle pampevelder for den saks skyld), men å utelukke nasjoner som har deltatt i spillet kan bli litt meningsløst da det kan vise seg å være di fleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå