PatSharpX Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Litt skeptisk, men holder han ord virker det jo lovende! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Jeg er mer positiv til Prins Ali enn Platini. Jeg synes retningen Champions League og EM har tatt er feil. EM har for mange deltagerland, og måten det skal avvikles på fra 2020 synes jeg lite om. I tillegg så synes jeg det er idiotisk at enkelte land skal ha fire lag i Champions League mens de fleste andre land ikke får ett lag. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Jeg er mer positiv til Prins Ali enn Platini. Enig der, han er nok det beste alternativet som er framme nå. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Blatter siktet for økonomisk kriminalitet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Shit is going down. Blatter er siktet for økonomisk kriminalitet av den sveitsiske statsadvokaten og Platini holder på å bli avhørt. http://www.tv2.no/2015/09/25/sport/sepp-blatter/fifa/7428134 http://www.vg.no/sport/fotball/sepp-blatter-siktet-for-oekonomisk-kriminalitet-platini-avhoeres/a/23531643/ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Deilig å se at det faktisk skjer noe! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Fantastisk! Endelig blir det rensket opp litt, og kanskje fotballen kan bli litt renere. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Dette er fantastiske nyheter. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Er jo FIFA relevant dette også på sett og vis. Ruser seg på toalettrens, spleiser på prostituerte og nektes å dra hjem: Slik lever VM-arbeiderne i Qatar Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Nå har det jo nok en gang begynt å sirkulere rykter om at Blatter ser for seg at ingen vil bli valgt og at han vil fortsette dersom det skjer. Den mannen der... Jeg har ikke engang ord!!! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Skjønner ikke han. Hvorfor går han ikke frivillig av med litt verdighet igjen? Det ser jo bare så latterlig tragisk ut at han nekter at det er noe galt med FIFA og alle beskyldningene mot ham. Selv om det skulle vise seg at han er 100% uskyldig i korrupsjon, noe jeg tviler sterkt på, så har han likevel hatt et ansvar som president til at korrupsjon ikke skal forekomme. Det har han totalt feilet på. Endret 30. september 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Skjønner ikke han. Hvorfor går han ikke frivillig av med litt verdighet igjen? Fordi han ikke er skrudd riktig sammen. Han driter i de tingene der. For han er det bare penger og makt som betyr nok. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Fint at sponsorene også gidder å gjøre noe Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Burde kanskje ha vært litt raskere ute.. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Supert. @corporal, pøser du på med cola og burgere, så blir du ikke kjapp. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Kan nok være fordi de forventet at han skulle tre av slik som han annonserte for noen måneder siden og derfor lot det ligge, men nå som han er siktet og nekter å gå av umiddelbart så krever de hans avgang. Men ja, dette burde ha skjedd for minst et halvt år siden. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 To store sponsorer sier ifra, men det er ikke nok. Adidas, Gazprom, Visa og de andre store må også være med på å kreve han fjernet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Too little too late... - Coca-Cola er en verdifull sponsor, men Mr. Blatter er ydmykt og respektfullt uenig i deres synspunkter, heter det i uttalelsen fra advokatene sendt ut via AFP. Endret 2. oktober 2015 av kaaasen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå