Bruker-379209 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Får til tider, mer enn 20 orgasmer på en dag, er dette vanlig, eller uvanlig? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Godt over snittet. men skadelig mye? så lenge det ikke går utover hverdagslivet ditt sosialt og produktivt ellers så ser jeg ikke noen fare med det. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Men er de framprovosert, eller kommer det av seg selv? Lenke til kommentar
Bruker-379209 Skrevet 27. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2015 Godt over snittet. men skadelig mye? så lenge det ikke går utover hverdagslivet ditt sosialt og produktivt ellers så ser jeg ikke noen fare med det. Det er nok godt over snittet, føler selv ikke at det er skadelig mye. Det går heller ikke direkte utover hverdagslivet på noe vis. Men når jeg først er i rette modusen, holder jeg ofte på i timesvis, ca 2-4 ganger i uka. Lenke til kommentar
Bruker-379209 Skrevet 27. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2015 Men er de framprovosert, eller kommer det av seg selv? Det er litt kombinasjon, både fremprovosert og at de kommer av seg selv. Blir sånn at jeg ikke klarer å stoppe når jeg først har fått 2-3 orgasmer, da bare fortsetter jeg å jage etter flere å bedre orgasmer. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Så lenge det ikke står i veien for venner, jobb og daglige forpliktelser er det vel bare å kose seg. Lenke til kommentar
Bruker-379209 Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Så lenge det ikke står i veien for venner, jobb og daglige forpliktelser er det vel bare å kose seg. Ja, jeg ser det også sånn. Jeg føler ikke selv at det går utover noe, hverken venner, jobb eller annet. Men hender jo jeg i stede prioriterer kos og mange orgasmer på en fredagskveld, lørdag og søndag, i stede for venner og uteliv. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Får til tider, mer enn 20 orgasmer på en dag, er dette vanlig, eller uvanlig? Det meste jeg klarte å gi eksen min var 9 orgasmer (ja det irriterer meg at jeg ikke fikk det til å bli et to-sifret tall) i løpet av ett samleie. For henne, gjennom 3 samleier per dag, var ~15 orgasmer om dagen vanlig. Orgasmer er som penger. Ingenting negativt i flere. 1 Lenke til kommentar
Bruker-379209 Skrevet 29. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2015 Høres jo ikke helt uvanlig ut heller da, er jo ikke helt ulikt det dama di opplever! Det er bare så sykt deilig og jeg klarer ikke slutte. Og så er jeg jo så heldig at jeg lett får mange og kraftig orgasme. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Har vært oppi 30 orgasmer på en natt med en ex, men kun fått nåværende dame til å komme 7 ganger etterhverandre. Vanligvis ligger hun på 1-3 orgasmer hver gang vi har sex. Så 20 er over normalen, men du er ikke den eneste;) selv sliter jeg med å komme(mann). Så jeg liker å holde på lenge og flere omganger (minst en halvtime til 1timer+ eller flere timer ) Anonymous poster hash: 58847...d0d Lenke til kommentar
G Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Får til tider, mer enn 20 orgasmer på en dag, er dette vanlig, eller uvanlig? Får du disse orgasmene uten å ha sex, eller masturbere også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg