Gå til innhold

Friggeboden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg måtte Google hva en Friggebod er for noe. Det er altså en liten (svensk) bod som kan settes opp uten tillatelse. Fint med det gule jordet sammen med det grønne og den røde boden. Fint i lag. Krangler litt med meg selv om det burde vært mindre himmel eller ikke, men blir visst ikke helt enig med meg sjøl.. ;)

Lenke til kommentar

Jeg måtte Google hva en Friggebod er for noe. Det er altså en liten (svensk) bod som kan settes opp uten tillatelse. Fint med det gule jordet sammen med det grønne og den røde boden. Fint i lag. Krangler litt med meg selv om det burde vært mindre himmel eller ikke, men blir visst ikke helt enig med meg sjøl.. ;)

Takk for det.

Friggebod er svenskenes svar på Brustadbua.

Lenke til kommentar

Da har jeg lært hva en Friggebod er :) Takk til deg for illustrasjonen og Helene for forklaringen.

Overskyet vær gir ofte godt fotolys og det utnytter du fint her. Bildet har fine farger og god eksponering.

Litt usikker på plasseringen av boden i bildeflaten. Tror jeg enten ville kutte kraftig i himmelen og gå for panorama, eller kutte litt i forgrunnen. Synes det blir litt for midstilt slik bildet er nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...