Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flere kompiser enn venninner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det er sagt, så er jeg feminin og søt selvom jeg kun har guttevenner omtrent. :) TS

De egenskapene er som magneter på gutter som vil være venner og går med en drøm om å bli noe mer med deg en dag. Bare pass på at du ikke behandler en potensiell kjærest som "en av gutta". Da ender det fort med nettopp det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når det er sagt, så er jeg feminin og søt selvom jeg kun har guttevenner omtrent. :) TS

De egenskapene er som magneter på gutter som vil være venner og går med en drøm om å bli noe mer med deg en dag. Bare pass på at du ikke behandler en potensiell kjærest som "en av gutta". Da ender det fort med nettopp det.

Det er isåfall guttens feil.... en fyr som vet hva han driver med havner aldri i denne såkalte "vennefella"

Lenke til kommentar

Det er vel en forskjell om du er venn med mange forskjellige enkeltstående gutter eller om du er del av en vennegjeng som er mest gutter, eller for å si det på en annen måte hvis dine guttevenner har andre partnere er det mer akseptabelt enn hvis de alle er single. Og før noen roper at "ekte menn" ikke er så usikker vil jeg spesifisere at det ikke har med usikkerhet å gjøre men at en kvinne som tillater desperate menn å sverme rundt henne er lite attraktiv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Det er isåfall guttens feil.... en fyr som vet hva han driver med havner aldri i denne såkalte "vennefella"

Det er mannens feil at han havnet i fella, men en kvinne verdig min oppmerksomhet ville ikke satt en mann i fella i første omgang.

Lenke til kommentar

Det er mannens feil at han havnet i fella, men en kvinne verdig min oppmerksomhet ville ikke satt en mann i fella i første omgang.

En dame som begjærer en fyr vil aldri sette han der uansett. "Vennefella" eller "friendzoned" er bare uattraktive folks unnskyldning for hvorfor en person ikke fant dem attraktive.... 

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Er ei jente som har flere kompiser enn venninner, er det en deal breaker? Hva tenker dere om det?

Har faktisk nesten ingen jentevenninner… Har det ganske morsomt med mine guttevenner. Kommer bedre overens med disse.

Anonymous poster hash: 8757d...89c

Det finnes jenter som er ekstremt glad i oppmerksomhet. Og hvor får de mest oppmerksomhet fra? Jo, gutter... 

Avhenger veldig av situasjonen og hva slags forhold det er mellom deg og dine guttevenner. Har møtt jenter som koser seg inntil guttevennene sine, sover med de (ikke sex) osv. Så sånne vennskapelige forhold vil nok skremme en gutt. Men hvis det er snakk om et mer normalt vennskap så pleier det ofte ikke å være et problem. 

Kommer jo an på om noen av guttevennene dine egentlig er hemmelig forelsket i deg. Og at du ikke skjønner det, men at en annen gutter gjør det. 

Endret av toy_man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...