Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Daten min gjør meg mo i knærne. Hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjenstår å se om  vi sees i kveld. Sorry, men jeg er så amøbe på dette området, aaaaltfor lenge side sist. Synes det er på tide at vi har sex. Men hvordan for jeg ham til å forstå det da? uten å oppføre meg billig og despo?

Lenke til kommentar

kjære vene, det er 4.date.... du er voksen.... han har prøvd seg før og du avslått sex.... hvordan i huleste skal du kunne komme ut av denne situasjonen og fremstå som billig og despo?

vær sammen alene, vær intiim, kos, klin, klå... == > SEX

Lenke til kommentar

Skal prøve. Redd for å bli avvist, vettu. Sykt nervøs.

hvorfor skal han avvise deg? han har jo allerede prøvd seg en gang? og om du blir avvist... hvorfor er du så redd for det? har jeg aldri skjønt.... hvis man ikke tør å bli avvist så får man jo aldri sjansen til å ikke bli det heller...  hvor "voksen" er du egentlig?

Lenke til kommentar

Man er mer sårbar enn normalt når man prøver seg på noen, og jeg skjønner at man kan være nervøs. Prøv å ikke gjør det til en stor greie for deg selv. Jeg tror kilden til "problemet" ligger der. 

Ta det helt pannekake, slapp helt av og pust med magen. Han har sagt ja til fjerde date, og det ville han ikke gjort med mindre han var interessert i å se hvor det går hen mellom dere to. 

Som sagt, søk nærkontakt, så går det av seg selv. :) 

Lenke til kommentar
hvorfor skal han avvise deg? han har jo allerede prøvd seg en gang? og om du blir avvist... hvorfor er du så redd for det? har jeg aldri skjønt.... hvis man ikke tør å bli avvist så får man jo aldri sjansen til å ikke bli det heller...  hvor "voksen" er du egentlig?

Husk at ikke alle kvinner har erfaring med å bli avvist slik vi menn har, for oss er det ingenting men en del kvinners selvtillit er direkte koblet til det å være ønsket over alt annet til enhver tid.

Lenke til kommentar

tja. Skulle tro det er rimelig normalt for voksne folk å ha sex etter såpass lang tid.

Så han skjønner sikkert kroppsspråket ditt hvis du vil ha litt sex. :) Ikke forbudt for damer å ta initiativ til den slags heller!

Nei, det er heldigvis bare forbudt for menn (jamfør "jegharopplevd").

Hvis ikke du er stygg, trådstarter, skal det nok være rimelig enkelt å få de fleste single menn med på sex. Siden han har tatt initiativ til å være sammen med deg i timevis og holdt kontakten ellers, synes han antakelig ikke det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...