Noxhaven Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Bibelen er også imot svinekjøtt, men kristendommen er flinkere til å "cherrypicke" hva de velger å følge. Jesaja 66, vers 17: De som helger og renser segnår de går til hagenei følge med en som går i midten,de som spiser svinekjøtt,mus og annen styggedom,skal alle gå til grunne,lyder ordet fra Herren. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Hvilke kebabsjappe er det som serverer rotte/katte/hunde kjøtt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 1. Butikker som har halal merke av Gilde. Du får kjøpt Halal kjøtt i norsk butikk, men du se etter ordet Halal okey Har det ikke vist seg at dette kjøttet ikke akkurat var halal likevel? Mener å ha lest det. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 1. Butikker som har halal merke av Gilde. Du får kjøpt Halal kjøtt i norsk butikk, men du se etter ordet Halal okey Har det ikke vist seg at dette kjøttet ikke akkurat var halal likevel? Mener å ha lest det. Jeg syns de ikke skulle avsløre det, da muslimer vil ha fortsatt ha spist svin i årrekke til, uten at de har fått vite om det. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Hvilke kebabsjappe er det som serverer rotte/katte/hunde kjøtt? Tja, gjør ikke alle kebabsjappene det? 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 da blir jeg uren Og hva skulle skje om den ikke var det, om jeg tør spørre? Er mer uren om du ikke dusjer hver morgen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Hvilke kebabsjappe er det som serverer rotte/katte/hunde kjøtt? Tja, gjør ikke alle kebabsjappene det?Alle? Kan du nevne et par? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Kebabus Norvegicus Fido Kebab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå