Gå til innhold

Gammelbrua

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig at du ikke skulle inn i det hølet for å se om det var noe kameramat der?

Holder meg til V1 da V2 ødelegges litt av den tåkete delen oppe.

Jeg ville antagelig klona vekk litt smågrønt inne i mørtna.

Men nødvendig er det ikke.

Roar

Fin bro. Skjønner at du stoppet :)

V1 er bra, men jeg likte egentlig V2 også, da det har mer dybde og viser stedstilknytning. Hadde ønsket det rant vann under broa, da det ser ut som at det kommer fra fossen.

Heisann gutta boys! :w00t:

Egentlig skulle et annet bilde vært V1, men jeg fikk det ikke inn, så jeg gikk for andrevalget.  Er enig med deg Roar at det var litt irriterende med tåka oppi fjellet, men det var en litt tung regnværsdag dette, så da ble det sånn.  Kanskje var jeg en tur inn under brua også, hvem vet.. ;) Det ville vært likt meg i så fall. :wee: Dessverre så rant det ikke vann under broa, så vannet oppi fjellsida kommer nok et annet sted, men jeg syntes det gjorde seg på bildet...som en illusjon.. :D Hyggelig dere stakk innom med en kommentar i dag også !

Lenke til kommentar

Stilig bro, syns begge versjoner hører med..ville kanskje prøvd å lysnet litt (ikke mye) i det mørke under broa.

Vh Oddmund

Jeg har ikke noe avansert redigeringsprogram, så hvis jeg skal lysne noe, så blir alt lysere. Det får heller være som det er. Tusen takk for kritikk/kommentar. Setter pris på det! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flotte bilder av en gammel bro bygget av stein etter eldgammel metode. Det ble kun brukt stein og den midterste steinen i buen låste konstruksjonen sammen.

Ingeniørkunsten var langt fremme før også.

P.S likte begge versjonene , hver på sin måte.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...