FelixKalle Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) Hei, har Windows 8, og planlegger å oppgradere til Windows 8.1 ved å installere mediumet på en minnepenn, for å deretter installere det på pcen. Jeg har lenge hatt planer om å resette pcen, men det funker visst ikke for windows. Når jeg trykker på "slett filer, og installer windows på nytt", får jeg etter hvert opp denne meldingen "mangler medium. Filene hentes fra installasjons- eller gjenoprettingsmediet osv. Noen som vet hvordan man gjør dette? En annen ting jeg lurte på, er om alle filene på pcen vil bli slettet hvis jeg installerer windows 8.1. I såfall, er det da mulig å gjøre dette når man installerer? Vil ha den tilbake til fabrikkinnstilinger Endret 27. mai 2015 av FelixKalle Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 http://windows.microsoft.com/en-us/windows-8/create-reset-refresh-media Det er enkleste måte å gjøre dette på. Bruk av andre programmer kan gi problemer som du nevner. Når du formatterer mister du alt som er på partisjonen\harddisken du velger og formattere. Om du ikke formatter risikerer du feil som er i windows blir videreført til 8.1 og at operativsystemet tar mere harddisk plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå