Ovidia2 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Et artig og dekorativt motiv dette men jeg hadde nok kuttet det litt i toppen får å få bort den brune stripa. Det hadde blitt mer fokus på fulgene og et renere bilde i mine øyne. MVH Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Tror jeg ville kuttet eller klonet bort det brune øverst selv om det nok fargemessig matcher med hovedmotiv. Min favoritt blir nok V2 her - ikke bare p.g.a. portettet av hegra, men også p.g.a. den fine diagonalen ut på nedre ramme. Lys og fargetone sier meg at dette muligens er eksponert ved solnedgang? Roar Lenke til kommentar
h-a Skrevet 27. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2015 Tror jeg ville kuttet eller klonet bort det brune øverst selv om det nok fargemessig matcher med hovedmotiv. Min favoritt blir nok V2 her - ikke bare p.g.a. portettet av hegra, men også p.g.a. den fine diagonalen ut på nedre ramme. Lys og fargetone sier meg at dette muligens er eksponert ved solnedgang? Roar Ja, en time før midnatt. De satt begge med ryggen til men snudde seg heldigvis mot den lave sola til slutt. Men da var ternene for lengt fløyet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg