FelixKalle Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Hei, i dag bestemte jeg meg for å laste bed Windows 8.1 (installasjonsmedia fra microsofts sider) og ikke den som man kunne laste ned på markedet. Hadde Windows 8 før. I installasjonen ble jeg bedt om å velge en disk å installere windows 8 på. Jeg formaterte de fleste diskene, fordi jeg ville gi plass til windows + at jeg ville gi mer plass til diskene. Ved et uhell klarte jeg å slette alle diskene, eller ikke, alle, men noen av de og jeg håper virkelig ikke jeg har rotet det opp nå. Er det liksom en big deal å slette diskene, eller har det ikke noe å si. Er det bare å opprette et nytt volum, eller har jeg mistet de for godt? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Har du flere enn én fysisk HDD/SDD? Har du slettet alle partisjonene så er det bare å opprette en eller flere nye, alt etter hvordan du vil ha det. I Windows innstallasjonen (hvor du slettet partisjonene) trykker du på "ny" og så skriver du inne hvor stort det nye volumet skal vær. Ikke noe farlig å slette partisjoner (så lenge du ikke er redd for å miste innholdet). Endret 26. mai 2015 av PantZman 1 Lenke til kommentar
FelixKalle Skrevet 27. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2015 Har du flere enn én fysisk HDD/SDD? Har du slettet alle partisjonene så er det bare å opprette en eller flere nye, alt etter hvordan du vil ha det. I Windows innstallasjonen (hvor du slettet partisjonene) trykker du på "ny" og så skriver du inne hvor stort det nye volumet skal vær. Ikke noe farlig å slette partisjoner (så lenge du ikke er redd for å miste innholdet). Takk for svar Du redet dagen min, mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå