Gå til innhold

[Løst] Windows 8.1 problemer

Anbefalte innlegg

Hei, i dag bestemte jeg meg for å laste bed Windows 8.1 (installasjonsmedia fra microsofts sider) og ikke den som man kunne laste ned på markedet. Hadde Windows 8 før.

I installasjonen ble jeg bedt om å velge en disk å installere windows 8 på. Jeg formaterte de fleste diskene, fordi jeg ville gi plass til windows + at jeg ville gi mer plass til diskene.

Ved et uhell klarte jeg å slette alle diskene, eller ikke, alle, men noen av de og jeg håper virkelig ikke jeg har rotet det opp nå.

Er det liksom en big deal å slette diskene, eller har det ikke noe å si. Er det bare å opprette et nytt volum, eller har jeg mistet de for godt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du flere enn én fysisk HDD/SDD?

Har du slettet alle partisjonene så er det bare å opprette en eller flere nye, alt etter hvordan du vil ha det.

I Windows innstallasjonen (hvor du slettet partisjonene) trykker du på "ny" og så skriver du inne hvor stort det nye volumet skal vær.

Ikke noe farlig å slette partisjoner (så lenge du ikke er redd for å miste innholdet).

Endret av PantZman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du flere enn én fysisk HDD/SDD?

Har du slettet alle partisjonene så er det bare å opprette en eller flere nye, alt etter hvordan du vil ha det.

I Windows innstallasjonen (hvor du slettet partisjonene) trykker du på "ny" og så skriver du inne hvor stort det nye volumet skal vær.

Ikke noe farlig å slette partisjoner (så lenge du ikke er redd for å miste innholdet).

Takk for svar :w00t:  Du redet dagen min, mann :dremel:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...