Ronald Ulysses Swanson Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Spørsmålet er som tittelen. Ene parten hos selger kan plutselig ikke på avtalt tidspunkt. Er det nødvendigvis at begge er tilstede og signerer protokollen? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Når jeg kjøpte kåk var kun mannen tilstede ved overtakelse. Hun hadde signert på forhånd. Var ingen problem da. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Det er vanligvis uproblematisk at én ektefelle representerer begge (enten med muntlig eller skriftlig fullmakt fra den andre ektefellen). 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 For sikkerhets skyld kan man vel utforme en skriftlig fullmakt. 1 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Når jeg kjøpte kåk var ikke tidligere eier tilstede under overtakelse. Kun megler. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Når jeg kjøpte kåk var ikke tidligere eier tilstede under overtakelse. Kun megler. Jøss. De fleste meglere jeg har vært borti skyr overtakelser som pesten. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 27. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2015 Takk for svar, da ordnet det seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå