AfterGlow Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Søkegiganten har originale planer på gang.Google tar patent på «intelligent teddybjørn» Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Hmm.. , overvåkningsredskap! Som vilt-kam. ?? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Fantastisk. Nå kan Google starte innhenting av data fra sine kommende brukere lenge før de klarer å benytte en PC eller et nettbrett. Lenke til kommentar
G Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Jævlig sleskt smil på den kaninen. Dette må jo være et fantastisk produkt for de pedofile å gi i bursdagsgaver? Endret 26. mai 2015 av G Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 jeg så noe som lignet i en film en gang. hadde jeg bare kommet på hvilken Lenke til kommentar
AfterGlow Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) jeg så noe som lignet i en film en gang. hadde jeg bare kommet på hvilken Du tenker muligens på «Artificial Intelligence»? Det var i alle fall den jeg tenkte på. Endret 26. mai 2015 av AfterGlow Lenke til kommentar
flinx Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Minner meg om http://store.steampowered.com/app/319510/ Endret 26. mai 2015 av flinx Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) Snodig at man gang på gang får patenter på konsepter med prior art. Filmen elgen tenkte på var sikkert A.I. Endret 27. mai 2015 av tommyb Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 jeg så noe som lignet i en film en gang. hadde jeg bare kommet på hvilken Barne-TV? Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Min første bamse var også intelligent, den visste akkurat hvordan den skulle trøste meg når jeg var bitteliten. Så velkommen etter Google. 3 Lenke til kommentar
mavericken Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Teddy Ruxpins rennesanse? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Snodig at man gang på gang får patenter på konsepter med prior art. Filmen elgen tenkte på var sikkert A.I. Ett eller annet sted tar jo forskere og ingeniører inspirasjon fra Lenke til kommentar
G Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) Snodig at man gang på gang får patenter på konsepter med prior art. Filmen elgen tenkte på var sikkert A.I. Ellers Screamers (1995): Endret 27. mai 2015 av G Lenke til kommentar
aras2 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Er det å putte mikrofoner der ører pleier å sitte, høyttaler der munnen er, og kameraer der øynene er og blitt en pattent? dette er type "selvfølgelige" patenter jeg pleier å kritisere Apple for å stå for. Type runnede kanger, matrise av ikoner på en skjerm, osv osv... 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) Snodig at man gang på gang får patenter på konsepter med prior art. Filmen elgen tenkte på var sikkert A.I. Ett eller annet sted tar jo forskere og ingeniører inspirasjon fra Forskere? Ingeniører? Nei, dette er simpelt patenthoreri. 1. Google har sikkert sett hvor mye penger NSA er tildelt fra amerikanske myndigheter i jakten på terrorisme. Også har de tenkt, at NSA også produserer slike overvåkningsbamser. Ved å plante disse i ordinære leketøysforretninger for videresalg Ved å ta patent på bamsene, så vil Google kunne inngå avtale med spionorganisasjonene om royalties. Bare en tanke. Så nå gjelder det å skynde seg å patentere hva som enn er patenterbart! Man kan bli veldig rik om man velger riktig sammensetning her. 2. Hva sier robotindustrien til dette? De vil vel være uenige i at Google senere skal kunne komme å ta fra de rettighetene til kamera i øynene. Mikrofon i ørene .. The list goes on. Endret 27. mai 2015 av G Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Her er Bumbles, den barnevennlige NSA overvåkningsbjørnen! 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Fine tenner hadde han ihvertfall: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå