Tryminator Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Tror du jeg vill merke stor forskjell på skjermene? Hvilke ville du ha foretrukket? Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 UX303LN er etterfølgeren til UX32LN. UX32LN har litt bedre skjerm enn UX303LN (også UX303LN imidlertid en god skjerm). UX303LN har ifølge vurderinger rundt 30% bedre batterilevetid enn UX32LN. UX32LN har en blå / grå farge på aluminium på "cap". UX303LN har mer av en lys brun / beige fargen av aluminium. UX303LN har to USB-porter på venstre og en til høyre. UX32LN har to venstre og en til venstre. UX303LN har to ekstra skruer må løsnes for å fjerne bunnen for å få tilgang til SSD, ramme, batteri, etc. Skruene er plassert under to "labber" på bunnen. Konklusjon: Trenger et batteri du kan få, kjøpe UX303LN. Hvis batteritiden er ikke det viktigste (batterilevetid, men er ganske ok på UX32LN) kjøp UX32LN og gjøre noe hyggelig for 1500 SEK at du sparer! (For eksempel å kjøpe en større SSD og erstatte den medfølgende). Fant en svenske som hadde skrevet alle forskjellene Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Stemmer ganske bra. Jeg har satt en 512Gb SSD i min ux32ln. 128Gb er for lite, når man tar den i bruk har man rundt 65Gb ledig fordi 20Gb går til recovery, resten til OS sov. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Vil man se stor forskjell på skjermene? (UX32ln og ux303ln) Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Om maskinene står ved siden av hverandre hadde man nok kunne se litt forkjeller, men i praktisk bruk - tvilsomt. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Da ble det til en UX32LN pga skjermen... Får man med det samme tilbehøret og alt? Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Vist jeg kjøper ny SSD bør jeg bare clean installere Windows? Og hvordan får jeg tak i nøkkelen? Vil alle driverene lawte seg ned selv eller må jeg gjøre det manuelt? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Du kan ta clean install så blir du kvitt litt unødvendige programmer som asus installerer, så lenge du installerer win 8.1 henter den nøkkel automatisk fra bios. Nei det er mange drivere du må laste ned fra asus sine sider eller direkte fra komponent produsent. F.eks skjermkort drivere fra intel og nvidia osv. Det enkleste er å kjøpe et usb kabinett til harddisken, og klone fra orginaldisk til den nye SSD'en og så bytte disk. Et annet alternativ er å lage en minnepinne med recovery, du trenger en 16Gb+ minnepinne og kan gjøre dette i windows sitt eget verktøy eller i asus backtracker. Så bytter du disk og installerer OS fra minnepinnen, da får du med driverene. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Brukte asus backtracker... Det virket supert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå