Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg gjøre videre med han?

Anbefalte innlegg

Fant ikke på en bedre overskrift, men kort fortalt: 

Her om dagen la en gutt meg til på Facebook, og begynte å snakke med meg. Litt kort tid etter, fortalte han meg at han hadde lett etter meg ganske lenge. At han første lette på Instagram, felles venner, og da han ikke fant meg, så lette han etter meg på skolens timeplan og gikk gjennom hvert navn til han fant meg. Greia er at jeg synes det er super hyggelig og søtt, men jeg aner ikke hva intensjonene hans er. Jeg har aldri snakket med han, jeg har smilt til han noen ganger i gangene, men han er tredjeklassing på vgs, mens jeg går i andre. Han er også ganske godt likt av jentene siden han er en skuespiller i revyen osv. 

Jeg føler at han kanskje bare tok kontakt med meg for å ha et lite booty call en gang iblant? Jeg har opplevd det før av en annen tredjeklassing (han ba meg hjem til seg bare for å ha sex, og jeg sa selvfølgelig nei, men det skjedde mye annet som jeg ikke ville). Han fyren som tok kontakt nå var jo hyggelig da, og sa at han syntes det var noe spesielt med meg, og at jeg smilte hele tiden, men likevel er jeg litt usikker. Han har begynt å følge meg på instagram og greier, og jeg vet ikke helt ... hva skal jeg gjøre? Jeg er så redd for å brenne meg på å være like naiv som jeg var sist gang. 

Anonymous poster hash: e1ad8...57a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare vent å se? Enten vil han virkelig bli kjent med deg eller så er han bare ute etter et ligg. Bare spill litt hard to get og se hvor langt er villig til å gå.

Hvis han spør om dere skal møtes, så er det bare for deg å styre det så mye du vil. F.eks si at du vil gå på kino og middag. Da har han ikke muligheten til å få deg til sengs uten at du vil. Og fortsett med å møtes på offentlige steder etc. Slik at du kan se hva slags intensjoner han har.

Fortsetter han å møte deg over en lengre periode så er vel det et tegn på at han har gode intensjoner, eller så må han være en utrolig sta gutt.

Men ettersom du spør her så har vel du litt interesse for han også?

Endret av toy_man
Lenke til kommentar

Så klart er jeg litt interessert i han! Var en periode jeg crushet litt på han, og tolket smilet hans som noe, men venninna mi sa at han gjorde det til alle (noe han forsåvidt gjør) så jeg avfeide det og tenkte det aldri ville skje noe. Vi er virkelig ikke i samme krets eller noe, men så poppet jo den meldingen opp da, og det gjør meg jo glad :') Dog usikker, for jeg så naiv og blir alltid ført bak lyset, har bare lyst til å ta det rolig og forsiktig, så får prøve det dere foreslår :)

Lenke til kommentar

Fortsetter han å møte deg over en lengre periode så er vel det et tegn på at han har gode intensjoner, eller så må han være en utrolig sta gutt.

Hehe, jeg har gjort det selv en del ganger, så det er faktisk mulig å være så sta :p

On topic: Syns du skal kjøre på hvis du liker han! :) Han har jo tydligvis tenkt på deg og gjort en innsats for å kontakte deg (enda han kunne jo bare sagt hei til deg på skolen riktignok), så noe interesse er det der uansett fra hans side. Gjør ting med han på offentlige steder som du allerede har fått råd om, og vær veldig klar og tydelig på hva du er ute etter.

Lenke til kommentar

Jaa, tror jeg kjører på :) han fulgte meg på instagram idag (han ventet en dag med å gjøre det, etter å ha fortalt meg at han hadde vært litt creep), og hadde snappen sin på profilen hans på insta, tenkte ikke noe over det og bare la han til, men så sa venninna mi at jeg burde ha ventet med det og kanskje latt han ta initiativet ... kjenner jeg ble stressa av det, men han tok jo initiativet først da? Og begynte å følge meg på insta? Tenkte jeg kunne gjøre noe jeg og hahah

Lenke til kommentar

Det finnes ingen kjærlighetserklæring så stor som å følge ens instagram. Det var helt riktig av deg å gjengjelde det. Hadde du latt være, ville han antakelig ikke blitt mer interessert. Men nå fikk han positiv respons, så han vet at det er verd å fortsette.

Lenke til kommentar

Det finnes ingen kjærlighetserklæring så stor som å følge ens instagram. Det var helt riktig av deg å gjengjelde det. Hadde du latt være, ville han antakelig ikke blitt mer interessert. Men nå fikk han positiv respons, så han vet at det er verd å fortsette.

Tror ikke du skjønte helt posten min ass lol

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...