beeed Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg er ihuga MGS fan og har lyst på MGS2 theme sangen til min mobil (Nokia 6110) og lurer på om noen vet hvor man kan finne den i polyfonisk versjon. :!: Jeg er klar over at dette kanskje ikke er det perfekte stedet å poste dette emne i, men er det noen som vet hvor den er, så må det jo være noen av konsoll og MGS entusiaster her i forumet. Håper den finnes der ute ett eller annet sted!! Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Komponerte den selv, men det var ikke poly Lenke til kommentar
Grums Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Finner du den på MIDI, skal det være mulig å legge den over til Nokia telefoner gjennom IR porten hvis du konverterer den til Nokia MIDI. Jeg gjorde det med Final Fantasy IX melodien "the place I'll come back to someday" på min 5100. Lenke til kommentar
beeed Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Ja, dette er jeg klar over. Men hvor finner jeg den, det er spørsmålet.. takk for svaret... Kanskje du kan fortelle meg hvordan jeg konverterer den til Nokia MIDI? Er det ferdig program som gjør dette på den medfølgende cd'en.. Lurer fortsatt på om det er noen som veit hvor jeg finner den i MIDI format Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Er det denne du mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå