Gå til innhold

videokamera i posten. kommer det på lørdag?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg bestillte et kamera i går på pinseaften eller hva det var for en rød dag, som ble sendt i dag fra netonnet.no. Tror dere den kommer på lørdag, eller kommer den kanskje på mandag? Jeg hadde avtale med mamma om å bestille det ikke før 1 juni men jeg lurte meg til å bestille det i går. Hvordan kan jeg lure mamma til å tro at jeg bestillte det på 1 juni? Jeg tenkte jeg skulle gjemme kameraet i leiligheten når de kommer på søndag så de ikke røper meg.

Endret av monjanse7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Erfaring fra post i butikk så tar pakker bestilt fra komplett. netonnet H&M osv, vanlige servicepakker tar maks 3 dager med mindre det skjer noe feil. Som oftest kun 2 dager.  Bestilt på Mandag etter Klokken 12:00 så får du den stort sett på onsdag eller torsdag. Siden mandag var rød dag så får du den nok på Torsdag eller Fredag

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Det kan ta litt tid siden pakker fra netonnet sendes fra sverige såvidt jeg vet. Da vil den vises som forhåndsmeldt mens den er i transitt fra sverige til den ankommer oslo.

Når den har kommet til oslo så vil det i utgangspunktet ta 1 eller 2 dager fra da.

(med mindre du bor i oslo, da kan det hende den dukker opp på postkontor samme dag hvis den kom til terminalen tidlig på morgenen)

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...