Bjonness406 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) Det er jo litt spesielt...Hadde en som ikke var så lett heller selv.Windows boot manager lastet og fungerte, men når jeg skulle opprett en partisjon på SSD'en så fikk jeg bare feilmelding om at det ikke var mulig.Prøvde mye rart, men fant ut at det var cpu tilslutt, når jeg byttet den til en annen så fungerte det perfekt Kanskje litt OT Endret 27. mai 2015 av Bjonness406 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Nå er Minhund så hjertelig snill og lar meg låne et minnesett jeg kan bruke for å trippelteste, også som jeg kan ha i mellomtiden til RMA er ferdig på nåværende brikker. Blitt værre og værre med brikkene, fryser ofte nå, snakker om å ha frøset 4-5 ganger idag selv på XMP. Fryser mindre nå enn før idag... aka lever sitt eget liv, tviler på at komplett ikke klarer å finne feilen her altså. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Brikkene er definitivt defekte. må kjøpre i XMP modus for å så underklokke til 1xxx Mhz for at de ikke skal kræsje (Dram led lampa lyser på hk og jeg får ikke boot dersom jeg ikke gjør det) Så er bare å vente på brikkene jeg får lånt før jeg sender mine til Rma, komplett godtok rma innlevering. Ellers så sitter Gpu fint på 1557/2000Mhz på begge. Cpu ligger på 4.75Ghz 1.325V, 4.5Ghz cache 1.250V. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå