Smirnoff Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 http://www.tomshardware.com/graphic/20031107/index.html Fortsatt bare beta drivere etc. da. Foran i noen benchmarks og smertelig langt bak i andre. Men mye kan vel skje. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ser med spenning fram mot lanseringen xgi volari, kan bli spennende dette her. Vi trenger en ny grafikk produsent.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Man får litt vondt av å se sånt som det her. Men får håpe final driverene ordner opp i sakene. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Enig... Men det er ikke akkurat lett å bare sette seg rett i teten med de første kortene.. .alltid noen barnesykdommer. Kan bli moro å se om dem kan klare å utnytte dual GPU bedre på de neste kortene.. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 De blir også veldig feil å vise bare *et* benchmark-resultat - se f.eks. på denne grafen: Veldig respektabelt resultat fra et beta-board med beta-drivere synes nå jeg. Jeg foreslår at de som er interesserte i Volari-serien fra XGI leser *hele* testen fra Tom's Hardware Guide som det er linket til litt lengre opp. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Joa, det er greit nok, men litt rart når et annet brett på det -samme- spillet presterer veldig dårlig. Men, det har vi jo sett før, på f.eks Quake III. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Kun bilinear filtering, tragisk ytelse i UT2003 custom timedemoer og kun støtte for SSAA. Virker ikke så veldig lovende IMO. Det gjenstår ihvertfall mye arbeid. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Ja, får håpe ikke resultatene forblir slik som de er nå, da er egentlig Volari-serien dømt til å feile, virker på meg som folk flest idag ser etter høyest ytelse og ikke lavest pris når de skal ha et grafikkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå