Poseidon_2k Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 På en eller annen måte tror pc'n at skjermen min takler 100Hz (noe den ikke gjør) i en god del spill (bf1942)... Her ser du at maskinen tror at jeg kan bruke 100hz. Det står bare 100hz når jeg haker av "Skjul modi som denne skjermen ikke kan vise". : Og når jeg prøver å starte noen spill, så går den over i 100hz: Etter dette kommer en rar monitor relatert feilmelding... Kan noen være så snill å hjelpe meg? Hvordan skal jeg få monitoren min til å slutte å tro den kan kjøre 100Hz??? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Har problem motsatt vei. XP tror at monitoren min kun takle 85 (på den aktuelle oppløsningne) mens den greie 100. Anyways. back to you. Kan du ikkje stille ned max Hz manuelt da? Eller e 100 Hz den eneste muligheten du har? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Fjern haken ved "skjul...." og sett Hz manuelt. Skifter den da til 100Hz igjen ? Lenke til kommentar
Poseidon_2k Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Jo, det er akkurat det jeg gjør... men Battlefield tror skjermen tåler 100Hz i 1024x768, noe den ikke gjør... dermed kan jeg ikke spille BF fordi det hakker veldig på høyere oppløsninger med mitt GF3Ti200... Hjelp! Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Gå inn i VideoDefault filen som ligger under Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings Sett renderer.allowAllRefreshRates 1 da får du velge refresh rate under video options i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå