Torhild Jansen Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Trost. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Nært og flott av den "sure" trosten. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Nært og flott av den "sure" trosten. Takk skal du ha ... ja en riktig 'surpotte' mvh Torhild Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Hei, Torhild. Supert bilde av gråtrost, - fin positur, meget god skarphet, realistiske farger og godt lys ! Jeg har aldri kommet så nær gråtrost at jeg har fått bilder med så god detaljoppløsning M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Fint bilde av gråtrost der den leter etter meitemark og innsekter. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Hei, Torhild. Supert bilde av gråtrost, - fin positur, meget god skarphet, realistiske farger og godt lys ! Jeg har aldri kommet så nær gråtrost at jeg har fått bilder med så god detaljoppløsning M v h Albert. Tusen takk Albert -- det var hyggelig:) mvh Torhild Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Fint bilde av gråtrost der den leter etter meitemark og innsekter. Vennlig hilsen Ragnar Takk skal du ha Ragnar mvh Torhild Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Merkelig at disse alltid skal se så bælsure ut på bilde. Ikke det værste jeg har sett i så måte her da. Men godt jobba av fotografen med god skarphet i fint lys som henter farger og detaljer. Perfekt i flata står'n også. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2015 Merkelig at disse alltid skal se så bælsure ut på bilde. Ikke det værste jeg har sett i så måte her da. Men godt jobba av fotografen med god skarphet i fint lys som henter farger og detaljer. Perfekt i flata står'n også. Roar Takk for din hyggelige kommentar Roar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg