Kenny Bones Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Jeg hadde nylig magekatarr som jeg nå mener jeg er kvitt. Men jeg slet mye med angst i uken før, og nå sitter jeg igjen med muskelsmerter i magen og i brystet/ribbeina. Ikke konstant, men litt sporadisk og forskjelle steder hver gang. Noen ganger er det skytende smerter og andre ganger er det litt sånn gnagende smerter. Jeg er temmelig sikker på at det er muskelsmerter fordi det gir seg når jeg strekker på kroppen og magen. I en liten stund ihvertfall. Jeg sitter jo en del hver dag og i de siste mnd spesielt har jeg ikke bevegd meg i særlig stor grad. Ikke vært mye utenfor døra engang. Så jeg sitter mye med laptoppen i sofaen i en litt lut sittestilling. Tror det har vært mye av årsaken til problemene. Jeg spiser ganske bra nå da, men er undervektig og har tidligere hatt senebetennelser etc. Derfor konkluderer jeg med at jeg må trene. Men hva slags trening bør jeg gjøre? Klatring har jeg begynt såvidt med, og har tenkt å klatre to ganger i uka. Men er det noen ting jeg kan gjøre hjemme i tillegg? Skulle kanskje ha lagd meg et program å gjøre i tillegg til klatringa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå