Roar Kneppen Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Urban Art - Playa Blanca nr. 52 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Ved første øyekast ser det ut som avtrykket av en puddel, men ved nærmere ettersyn antar jeg at det ikke stemmer. Ikke regner jeg med at murflasset er gjort med viten og vilje av mennesker heller (dersom ikke Kneppen har vært på ferde her). I all sin enkelhet blir det dekorativ form for kunst dersom man strekker det litt langt. Konklusjon: Artig og godt sett og formidlet fotografisk. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Ved første øyekast ser det ut som avtrykket av en puddel, men ved nærmere ettersyn antar jeg at det ikke stemmer. Ikke regner jeg med at murflasset er gjort med viten og vilje av mennesker heller (dersom ikke Kneppen har vært på ferde her). I all sin enkelhet blir det dekorativ form for kunst dersom man strekker det litt langt. Konklusjon: Artig og godt sett og formidlet fotografisk. Vennlig hilsen Ragnar Mistenker nok denne for å være laget av graffiti eller tag kunstnerne i området da det befant seg i et område med den slags. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Artig sett av deg da! Jeg har endel sånne i kjelleren min....de kommer helt av seg sjøl! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Kunne minne om en øy sett fra oven. Utmerket plassert i bildeflaten. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Hei, Roar. Om deler av pusslaget har falt ned av seg selv, eller om dette er et menneskeskapt verk, er vel noe uklart, men det er et artig bilde, og igjen et eksempel på at "... man kan observere mye bare ved å se !" ... . ! M v h Albert. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Så enkelt og stilig kan det gjøres, kunsten er å finne det.. voilá Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 En søt fugl eller and som du har oppdaget på veggen. Ja du har alltid øynene med deg hvilket en fotograf må ha! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg