Gå til innhold

Tid for gartnerbesøk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man skal ha diger haga for ikke å havne i valgets kval her.

Tror nok fargegale meg lander på V2 som jo kan være litt av en reklameplakat. men siden gartneriets navn forbigås i stillhet slipper du den beskyldningen.

Fint lys og god skarphet henter godt med både farger og detaljer.

Roar

Lenke til kommentar

Man skal ha diger haga for ikke å havne i valgets kval her.

Tror nok fargegale meg lander på V2 som jo kan være litt av en reklameplakat. men siden gartneriets navn forbigås i stillhet slipper du den beskyldningen.

Fint lys og god skarphet henter godt med både farger og detaljer.

Roar

Hei Roar, dette er som du ser ikke noe fototekniske mesterverk, men mer en tidsriktig presentasjon av alt som skal gro og gror i hagene våre framover. Takk for kommentaren din.

Skj

Lenke til kommentar

Artig å se, for en som har drevet gartneri med sommerblomster... :)

Takk for kommentar. Da får du vel lyst til å starte opp på nytt?

Skj

Ja, det klør jo litt i fingrene, men en får greie seg med egen hage og "vel så det".... ;)
Lenke til kommentar

Det ble to flotte bilder dette Ragnar. Jeg falt spesielt for V2 som jeg synes ble ett meget bra "innebilde", hvor lys, farger, utsnitt og skarphet ble helt topp.

Synes det er noe kjent med stedet...det er ikke tilfeldigvis hos Ravnsborg i Holmsbu ?

Mvh. Rolf

Ikke bare tilfeldigvis, det er fra Ravnsborg. Du er jamenn godt kjent og god til å iaktta! Vi var der i forbindelse med en tur på Knivsfjellet, og det var på tilbaketuren jeg tok bildene av prestegårdsalleen. Tok for øvrig også bilder av det gamle kommunehuset som enn så lenge står slik det var.

Takk for kommentar!

Skj

Lenke til kommentar

Fargerike bilder, hvor jeg velger meg panoramaversjonen. Likte disse. :)

Tenkte det kunne passe med et par gartnerbilder i disse dager. Bildene synes jeg er Ok, men ikke noe mer (tok jo 10 - 12 bilder hvor disse to nok var de beste) Objektivet, et 10 - 24m.m (15 - 36m-m. i 135 format) egner seg for øvrig godt til slike bilder.

Skj

Lenke til kommentar

Hei, Ragnar.

To herlige bilder med overdådig blomsterprakt !

Det er både en glede og en opplevelse å dra rundt og "kikke litt" på de ulike plantene, og fundere litt på om det kanskje kan være en tanke å prøve noen nye sorter i hagen ? ! :)

Det er ikke lett å velge mellom to så fine bilder, Ragnar, men jeg tror jeg havner på V2 :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Ragnar.

To herlige bilder med overdådig blomsterprakt !

Det er både en glede og en opplevelse å dra rundt og "kikke litt" på de ulike plantene, og fundere litt på om det kanskje kan være en tanke å prøve noen nye sorter i hagen ? ! :)

Det er ikke lett å velge mellom to så fine bilder, Ragnar, men jeg tror jeg havner på V2 :)

M v h Albert.

Nå er det min samboer som velger ut blomster her i huset. Selv har jeg like mye greie på blomster som hun har på fotografering, det vil si ikke all verden. Men du verden hvor flott jeg synes det med blomster og planter ! Takk for kommentar Albert.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...