nukleuz Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Sorry, men dette har kanskje ikke noe med webshop å gjøre, men finnes det en rimelig og bra butikk i oslo sentrum??? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Du kan jo prøve Komplett ligger i møllergata, gaten over Eldorado Kino Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 eller digital impuls et steinkast til høyre ...eller et lite søk. Dette ble behørlig belyst for en stund siden (vet ikke om posten "overlevde" konverteringen da) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Søkefunksjonen er jo så på trynet elendig, så jeg skjønner hvorfor folk poster nytt istendenfor å søke Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Søkefunksjonen er jo så på trynet elendig, så jeg skjønner hvorfor folk poster nytt istendenfor å søke Neida, den har aldri vært elendig. Den krever bare at man har vært med en stund og kan søke på en litt smartere måte - sånn som vi gjorde i gamle dager. Alle med IQ over 50 og litt peil på søking klarer fint å finne det de vil ha. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Neida, den har aldri vært elendig. Den krever bare at man har vært med en stund og kan søke på en litt smartere måte - sånn som vi gjorde i gamle dager.Alle med IQ over 50 og litt peil på søking klarer fint å finne det de vil ha. Vel, jeg har vært med en god del lengre enn deg (ifølge registreringsdato). Og jeg tror jeg har IQ over 50 Men søkefunksjonen kan fortsatt være slitsom til tider Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Søkefunksjonen er jo så på trynet elendig, så jeg skjønner hvorfor folk poster nytt istendenfor å søke Neida, den har aldri vært elendig. Den krever bare at man har vært med en stund og kan søke på en litt smartere måte - sånn som vi gjorde i gamle dager. Alle med IQ over 50 og litt peil på søking klarer fint å finne det de vil ha. Hensikten med et brukergrensesnitt er at det skal være enkelt å bruke. Alt er enkelt etter at man har lært seg det. Faktum er...søkemotoren er ikke enkel å lære seg krever en del prøv og feil. Det tærer på tålmodighete, og da er det kjappere å spørre. Feilen ligger ikke hos bruker..den ligger hos system designer. Klassisk!! AKIRA Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Medlemsdato er ikke alt vettu, men nå beveger vi oss langt fra topic her Si fra hvis du ikke finner den tråden jeg snakket om så skal jeg se om jeg klarer å grave den fram Lenke til kommentar
goggi Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 digital impuls er bra.. samme priser som komplett (datasjappa eller hva det heter nå) og så slipper man å stå i kø i en time. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Er nå ikke helt enig i det. De skryter av at de bruker listeprisene til komplett, men jeg har nå handlet både billigere og dyrere der. Fordelen er som nevn at man slipper køen av dresskledde idioter som vil ha support på elkjøp pc'ene sine. Gutta på di har like god peiling, og yter like god service. De har og et par småartikler som datakjeden ikke har (det er seff omvendt og, men di har mye artig) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 ang søkefunksjonen så er den helt på trynet nå, skjønner ikke hvorfor den skal sortere treffene etter dato og ikke etter relevans Lenke til kommentar
Baldiman Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Datasupply nederst i markveien. Du kan handle på nett, og hente i butikken. Datasupply Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har hørt rykter om at de gjerne prakker på deg noe dritt for å bli kvitt det (gammelt og obsolete) hvis du ikke vet helt hva de snakker om på datasupply. Det er bare rykter da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå