Gå til innhold

Oversett til Spansk

Hemmelig9

Anbefalte innlegg

Jeg har fått i spansk oppgave å skrive et brev til læreren min om at jeg møtte en person i en by. Jeg skal skrive et brev på 250 ord, det skal være med minst 3 adjektiv også må jeg skrive minst 2 setninger med presens perfektum.

Kan noen værsåsnill å hjepe meg å oversette denne teksten nedenfor til Spansk?

POSTAL

Da vi var i Buenos Aires ble jeg kjent med ei hyggelig jente, Andrea Espinosa. Vi møtte henne da vi var ute og spiste på resturante en kveld. Jeg og Andrea fikk veldig god kontakt utover kvelden. Hun var veldig imøtekommende og utadvendt.

Andrea bor i Buenos Aires med moren og faren sin. Hun er 17 år og spiller fotball. Andrea er lang, hun har mørkt hår og brune øyne.

Hun inviterte oss på et kjent teater, colon, dagen etter siden hun hadde gratis biltetter. Det var et historisk teater som fortalte litt om Argentina sin historie. Det var veldig interessant. Etter vi hadde sett teateret lurte hun på om vi ville være med å spise på en fin resturante. Vi takket selvfølgelig ja.

Restauranten hun tok oss med på het la cabrera. Det var en veldig moderne resturante med god mat.

Jeg og Andrea har fortsatt god kontakt. Vi snakker litt sammen over internett. Neste år håper jeg på å få besøke henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Burde ikke du gjøre dette selv slik at du får en rettferdig karakter basert på det du kan av spansk? Spansk er ikke så vanskelig om du jobber litt med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...