Roar Kneppen Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Her måtte jeg åpne svarthvit'n før jeg oppdaget at det var et ansikt inni alt buskaset. Men da jeg hadde sett litt ogklikket meg fram og tilbake fant jeg at jeg så absolutt har sansen for begge versjoner - kanskje da på litt på hver sin måte da jeg oppfatter dem til tross for at det er samme eksponering (tror jeg) ganske så forskjellig likevel da V1 for meg går i en noe mer abstrakt retning. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Som Roar Kneppen måtte jeg over s/h-versjonen for å oppfatte helheten. Ser du har benyttet 1/400s, og da har det nok vært bevegelse i "skudd"- øyeblikket. Ørsmå kledelige uskarpheter avslører dette tror jeg. Fototeknisk er det neppe noe i veien med bildet. V2 vinner seg ved flere gangers betraktning. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Synes du har fått mye ut av disse bildene, men holder en knapp på V1. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Hei, TCL Photography. Modellen sees greit i V1, men bedre i V2. Et spennende bilde i to utgaver, med kraftig lys, skarpe skygger og kontraster ! Valget faller nok på V2 M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg