l_man Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Hei!Gikk til anskaffelse av Iphone 6 for ca 3uker siden, telefonen fungerer bra og er sålangt fornøyd. Har bare et problem med å koble til en bluetooth høytaler, av type Logitech UE Boom. Jeg søker etter enheten, (såklart setter høytalern i søkemodus) men finner den ikke, har bluetooth i bilen og der finner jeg iphonen. Har prøvd å vært å tilbakestilt nettverksinnstillinger men uten hell, Noen som har vært borti noe lignende? Takker for hjelp og forslag! Have a nice day ppl! Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Funker høytaleren med andre BT telefoner? Lenke til kommentar
l_man Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Jada, har tidligere brukt den mot en samsung gs5 som har fungert som bare det. Testet den på en kompis sin Iphone 6 plus, å der er det heller ingen problemer. Har nyeste oppdateringer både på telefon min og høytaleren. Fryktelig rart :s Lenke til kommentar
l_man Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Løst!Koblet høytaleren til pcen, kjørte programvaren pånytt på høytaleren og fikk opp at siste update var allerede installert så prøvde jeg å søke den opp på nytt, så viiips! Der var den! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå