Kurt Lekanger Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Garmin Vívoactive er tynn og lett og kan mye, men den har ett problem.TEST: Garmin Vivoactive Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Dette ser ut som en SmartWatch 2, med samme utseende og transflective display. Riktignok dobbelt så dyr, lengre batteritid, en ekstra knapp og andre menyer. Lenke til kommentar
joppzter Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 @Frobe - Dette er primert en golf / treningsklokke, så vidt jeg kan se har ikke SmartWatch 2 noen GPS. På generelt grunnlag så vil jeg si at det enda er stor forskjell på "smartklokker" med treningsfunksjonalitet og treningsklokker med noe smartklokkefunksjonalitet som i dette tilfelle med notifications. Jeg mener litt av meningen med en slik klokke som dette er at man slipper å drasse med seg mobilen når man skal tracke en løpe/sykkel/svømmetur (vanntett!). En annen ting er batteritiden som på denne har rundt 5 dager hvis du også trener en time om dagen og har på alt av "notifications". Noe som også er fint er muligheten til å få øktene dine automatisk lastet opp til Endomondo og Strava noe konkurrentene holder veldig igjen på. Dette fikk meg til å gå vekk i fra Polar. Syntes karakteren til HW var alt for streng, her kan man lese testen fra en som trener sitt perspektiv: http://www.dcrainmaker.com/2015/04/garmin-vivoactive-in-depth-review.html 1 Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 @Frobe - Dette er primert en golf / treningsklokke, så vidt jeg kan se har ikke SmartWatch 2 noen GPS. På generelt grunnlag så vil jeg si at det enda er stor forskjell på "smartklokker" med treningsfunksjonalitet og treningsklokker med noe smartklokkefunksjonalitet som i dette tilfelle med notifications. Jeg mener litt av meningen med en slik klokke som dette er at man slipper å drasse med seg mobilen når man skal tracke en løpe/sykkel/svømmetur (vanntett!). En annen ting er batteritiden som på denne har rundt 5 dager hvis du også trener en time om dagen og har på alt av "notifications". Noe som også er fint er muligheten til å få øktene dine automatisk lastet opp til Endomondo og Strava noe konkurrentene holder veldig igjen på. Dette fikk meg til å gå vekk i fra Polar. Syntes karakteren til HW var alt for streng, her kan man lese testen fra en som trener sitt perspektiv: http://www.dcrainmaker.com/2015/04/garmin-vivoactive-in-depth-review.html Karakteren er satt til 6/10 på grunn av problemer med synkronisering mot Galaxy S6 - noe vi gjør oppmerksom på i testen. Når disse problemene er løst, vil vi kunne heve karakteren 1-2 poeng. Skal du bruke klokken mot iPhone mener vi den er en 7-8 / 10 på poengskalaen ? men vi har altså valgt å gi litt trekk på grunn av synkroniseringsproblemene på S6 og en del andre Android-mobiler. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Kan denne brukes til andre treningstyper enn de som kommer frem på bildene? Om jeg ønsker å bruke den til styrke, bare for å registrere treningen via puls og kcal, finnes det da eget valg for styrketrening? Eller roing, crossfit osv. Er det mulig å få lagt inn andre sportsprofiler enn de som vises på bildene? Lenke til kommentar
Andeersg Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Karakteren er satt til 6/10 på grunn av problemer med synkronisering mot Galaxy S6 - noe vi gjør oppmerksom på i testen. Når disse problemene er løst, vil vi kunne heve karakteren 1-2 poeng. Skal du bruke klokken mot iPhone mener vi den er en 7-8 / 10 på poengskalaen ? men vi har altså valgt å gi litt trekk på grunn av synkroniseringsproblemene på S6 og en del andre Android-mobiler. Hvordan kan den få 6/10 når eneste som her pekt på som en negativ ting er synkronisering mot Android? Og jeg ser dere skriver at den ville fått karakteren 7-8 ved bruk mot iPhone, men jeg ser ingen merkbart negative ting i teksten, så hvorfor får den ikke 10/10? Savner denne begrunnelsen. Lenke til kommentar
kwanza Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Enig med Anders her, hva annet trekkes det for dersom synkronisering mot Android hadde fungert prikkfritt? Noe annet må jo også trekke ned slik at man går fra 10 ned til 7-8, hva er det?? Lenke til kommentar
Fredriko11 Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Takk for god anmeldelse! Vet dere om synkroniserings problemene til Android er fikset? Lenke til kommentar
DB88 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Savner svar på om det er blitt synk problemet til Android er fikset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg