Threshold Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Småbruk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Mye likt fra navnebrødrene klevberg for tiden - for det er vel to av dere selv om jeg surret dere sammen til å begynne med? Fin komp i godt lys med god skarphet som henter farger og detaljer. Et par klonerklikk eller et bånnkutt for å fjerne lysende hvit nede i venstre hjørne blir min eneste innvending. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Når bildene heller ikke er så ulike fra tid til annen, er det lett å gå i surr i Klevbergbilder. Skal forsøke å skille navnebrødrene heretter. Et fint vårstemningsbilde med frodige grasvekster i forgrunn og masse blomster på trærne. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Vakkert vårbilde av beste kvalitet Lenke til kommentar
Threshold Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Mye likt fra navnebrødrene klevberg for tiden - for det er vel to av dere selv om jeg surret dere sammen til å begynne med? Fin komp i godt lys med god skarphet som henter farger og detaljer. Et par klonerklikk eller et bånnkutt for å fjerne lysende hvit nede i venstre hjørne blir min eneste innvending. Roar Olav er min Far:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg