HSP Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Sinsenkrysset, Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Kanonbilde!!! Skikkelig bra timet! Avtalte du med syklisten også? Her stemmer jo alt på en gang! Det er godt jobba! Stooor applaus! 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Ser ut til å være et nøye planlagt og innstudert ståsted for bildet. Resultatet er spesielt men godt. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Ser ut til å være et nøye planlagt og innstudert ståsted for bildet. Resultatet er spesielt men godt. Vennlig hilsen Ragnar FLOTT! Mvh Tove Kanonbilde!!! Skikkelig bra timet! Avtalte du med syklisten også? Her stemmer jo alt på en gang! Det er godt jobba! Stooor applaus! Tusen takk! henning Lenke til kommentar
deleted Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Supert utført. Sjeldent jeg ser noe så gjennomtenkt og punktlig. Kan nesten "lese" i beskrivelsen at du er litt stolt og det har du all grunn til å være for dette er noe jeg kunne drømt om å få tatt selv! Nattens bilde fra meg Endret 26. mai 2015 av WiRe Lenke til kommentar
HSP Skrevet 27. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2015 Supert utført. Sjeldent jeg ser noe så gjennomtenkt og punktlig. Kan nesten "lese" i beskrivelsen at du er litt stolt og det har du all grunn til å være for dette er noe jeg kunne drømt om å få tatt selv! Nattens bilde fra meg Takk. Tja, jeg vet ikke om jeg er noe stolt over selve bildet, men jeg er veldig fornøyd med at jeg klarte å time riktig og få til deg jeg prøvde på. Resultatet er kanskje litt "over the top" uten at det er altfor mye historie/følelse i bildet. Skulle skjedd noe litt mer spennende i lysstripa. Henning Henning Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Dagens bilde: Gatefoto handler mye om flaks. Men for å kunne omsette en fluktig situasjon i et håndfast bilde må man være mest mulig forberedt. En kan bli overrasket over hvor godt "plannlagt" de beste gatebildene egentlig kan være. Man må være på rett sted og ha tålmodighet til å vente lenge nok til å elementene kommer i rett posisjon. Her har tålmodigheten og planleggingen virkelig lønnet seg. Veldig tøft gatebilde med perfekt utnyttelse av symmetrien og plasseringen av elementene. Høy kontrast og symmetri gir bildet et stilig grafisk preg. Solstjernen er en fin detalj som virkelig får bildet til å skille seg ut. 1 Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Gratulerer med dagens bilde! Vel fortjent :-) 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Gratulerer med Dagens bilde:-) Artig symmetriske serie du har gående, eller syklende om du vil. Også et godt eksempel på god planlegging, noe som forøvrig ikke alltid er gatefotografens styrke, der han skyter øyeblikkene. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Gratulerer med dagens bilde !! Flott !!! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Dagens bilde: Gatefoto handler mye om flaks. Men for å kunne omsette en fluktig situasjon i et håndfast bilde må man være mest mulig forberedt. En kan bli overrasket over hvor godt "plannlagt" de beste gatebildene egentlig kan være. Man må være på rett sted og ha tålmodighet til å vente lenge nok til å elementene kommer i rett posisjon. Her har tålmodigheten og planleggingen virkelig lønnet seg. Veldig tøft gatebilde med perfekt utnyttelse av symmetrien og plasseringen av elementene. Høy kontrast og symmetri gir bildet et stilig grafisk preg. Solstjernen er en fin detalj som virkelig får bildet til å skille seg ut. Tøft, dette! Gratulerer med dagens bilde! Vel fortjent :-) Gratulerer med Dagens bilde:-) Artig symmetriske serie du har gående, eller syklende om du vil. Også et godt eksempel på god planlegging, noe som forøvrig ikke alltid er gatefotografens styrke, der han skyter øyeblikkene. Gratulerer med dagens bilde !! Flott !!! Vennlig hilsen Ragnar Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Henning Lenke til kommentar
ozone Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 (endret) Står du inne i et telt? Hva er disse gardinene som dekker/mørkelegger sidene? Og hvorfor ser det ut som om det er bussvinduer i dem? Endret 28. mai 2015 av ozone Lenke til kommentar
HSP Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Står du inne i et telt? Hva er disse gardinene som dekker/mørkelegger sidene? Og hvorfor ser det ut som om det er bussvinduer i dem? "gardinene" er broa over. Veien deler seg. "vinduene" skapes av pilarene som holder broen oppe. Henning Lenke til kommentar
ozone Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Sånn å forstå! Jeg må ha feil kontrast/lys innstilling på skjermen min 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Sånn å forstå! Jeg må ha feil kontrast/lys innstilling på skjermen min Hehe, tja det kan være at jeg har brukt litt sterke kontraster på bildet også for å få den effekten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg