Spillredaksjonen Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Vil du være med å utvikle det norske e-sportmiljøet?Gamer.no søker administratorer til Telenorligaen Lenke til kommentar
mQllerseNN Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Blir det spilt kvalifisering om plasser helt til 2 div som i fjor? Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Det vil gjennomføres kvalifiseringsturneringer i alle spill 15.–16. august. Dette er for å plassere eksisterende og nye spillere og lag riktig i 3.–5. divisjon. 1. og 2. divisjon er allerede satt. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 De aller fleste plassene i 3. divisjon er allerede fastsatt også. Alle som spilte i 3. divisjon eller vant sin avdeling i 4. eller 5. divisjon forrige sesong er sikret plass i 3. divisjon. Du kan se hele den nye strukturen her: http://www.gamer.no/artikler/telenorligaen/185671 Lenke til kommentar
Gosh Trygvis Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Hei, må en være fylt 16 år for å kunne søke, eller må man være 16 år før høst sesongen starter? Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Hei, må en være fylt 16 år for å kunne søke, eller må man være 16 år før høst sesongen starter? Du må være fylt 16 år i det du søker på stillingen som administrator. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Hei, må en være fylt 16 år for å kunne søke, eller må man være 16 år før høst sesongen starter? Men du kan naturligvis søke senere uten at vi har noen utlysning også. 1 Lenke til kommentar
KimG Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Selvom jeg er litt seint ute så sendte jeg inn en åpen søknad her om dagen, håper dette går greit 1 Lenke til kommentar
KimG Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Sendte inn en åpen søknad for ca 2 uker siden, men har enda ikke fått noe respons på om søknaded er mottatt. Nå vet ikke jeg hvor mange søknader dere får inn, så det kan jo være normalt at det tar litt tid før man får noe svar. Men håper på tilbakemelding om ikke så lenge. Lenke til kommentar
IgatPower95 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Hei, er en gutt på 20 år og er kraftig interessert i slåssespill. Vil ta mine ferdigheter til det neste nivå. Foreløpig spiller jeg Mortal Kombat X og er SVÆRT dyktig til det, og vil være med i et hvilket som helst liga som holder på meg dette, er det noen norske ligaer for dette ? Har lagt merke til at det ikke er så stort i norge og vil gjerne ta mkx til det neste nivå her og lage noe stort ut av det samme som dota, lol og starcraft. har telenorligaen mkx turnering eller et mkx team som jeg kan kontakte ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå