Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Forfall... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Hva har blitt bedrevet i disse bygningene opprinnelig? Tror jeg likte v2 best faktisk. Fine skarpe bilder dette. Flott dokumentasjon! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Hei, Alec. Et slikt forfall er et trist syn, og ofte blir slike kondemnable bygninger oppholdssted for personer med et levesett som kan bli plagsomt for folk i nabolaget ! Bygningsrådet i mange kommuner burde vurdere å gi eierne av slike "rønner" pålegg om å rehabilitere eller rive på et langt tidligere tidspunkt enn det som synes å være praksis nå ! Fint dokumentert i tre bilder, Alec ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene og Albert. Hva som ble bedrevet her vet jeg ikke , men skal prøve å finne ut av det. Disse bygningene her i området med en slik arkitektur full av sjel og historie burde absolutt vært tatt vare på Mvh Alec Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Riktig forfall du har dokumentert her.. skulle ville vært der og tatt en photoshoot. Elsker slike forfallne bygninger jeg. Bra dokumentasjon Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Riktig forfall du har dokumentert her.. skulle ville vært der og tatt en photoshoot. Elsker slike forfallne bygninger jeg. Bra dokumentasjon Hilsen Tove Likte forresten V2 best! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Riktig forfall du har dokumentert her.. skulle ville vært der og tatt en photoshoot. Elsker slike forfallne bygninger jeg. Bra dokumentasjon Hilsen Tove Likte forresten V2 best! Hei Tove ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding. Jeg har også mest sansen for interiøret i v2 , tok bildet via vindusåpningen. Var litt bekymret for om det var trygt å gå inn der , og det er sikkert ikke lov heller. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 En del tag jeg kanskje skulle hatt med i samlinga mi her. Ellers mye kameramat i form av rot og skrot der jeg tror jeg velger meg ener'n. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Fine bilder av sørgelig forfall, til og med i Norge ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger- Roar og Ragnar . Er enig i at på slike steder er det mye kameramat , det er av og til vanskelig å begrense seg. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg