gaffel1 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Når man skriver en oppgave i Word 2007, hvordan kan man da lage en automatisk innholdsfortegnelse slik at hver overskrift kommer automatisk i innholdsfortegnelseslista? Og slik at når man trykker på et punkt i innholdsfortegnelseslista, så kommer man direkte til den siden det punktet står på i oppgaven? Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Jeg har engelsk versjon. Velger References og så Table of Contents og klikker ett av valgene. Så må du huske å markere alle overskriftene i teksten og formatere dem som Heading 1. Da vil de komme i innholdsfortegnelsen. Jeg må holde nede Ctrl-tasten og trykke for å komme fra overskrift til tekst. Har aldri satt meg grundig inn i dette. Lenke til kommentar
gaffel1 Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Jeg fikk til å lage automatisk innholdsfortegnelse nå, men det blir ikke prikker fra overskriftene til sidetallene i innholdsfortegnelsen. Hvordan ordner jeg dette automatisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå