Leif Olsson Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Andenes fyrtorn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Tror jeg har et nesten likt bilde liggende på harddisken Bra det får et nytt maling strøk, det trengtes. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Tror jeg har et nesten likt bilde liggende på harddisken Bra det får et nytt maling strøk, det trengtes. Takk før kommentar Jan-Roger :-) Trenger å fjerne all gammel farge og mange strøk ny. Mvh Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Fint bilde, og her er vaier/kabler kledelig med den buede linjen som skapes oppover langs fyret. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Hei, Leif. Lav kameraposisjon og liten avstand til fyrtårnet forsterker inntrykket av høyde ! Skarpheten er god, og vist i full størrelse er det lett å se at beskyttelsen av metallplatene ikke er god nok Fargene er behagelige og realistiske Andenes fyr, bygd i støpejern, sto ferdig i 1859, og det er med sine 40 meter det 3. høyeste fyret i Norge. Fyrtårnet ble automatisert i 1978 og fredet i 1999. M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Hei Ragnar og Albert Takk for hyggelige kommentarer og informasjon om fyrtornet Alt dette før min tid, ja før jeg kom til Andenes Ha en fin dag ! M v h Leif Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Her har du litt av en jobb foran deg. Det blir vel ikke flere bilder fra deg i med det første. Fint perspektiv på jobben. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Her har du litt av en jobb foran deg. Det blir vel ikke flere bilder fra deg i med det første. Fint perspektiv på jobben. Hei Melvin Ja lit av en jobb Skal bli spennende att følge arbeidet og se det nye fyrtornet M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg