smort1 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Romsdalsgata i Molde! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Kiosken der var det eneste stedet som hadde Pez med salmiaksmak i gamle dager, det har jeg ikke sett noe annet sted noensinne. Ops! Sporet visst litt av jeg! flott bilde av ei kjent gate. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Flott bilde! Jeg ville kanskje kuttet vekk søppelcontainer og terrasse-greier til venstre, men synder fortsatt selv mht. rotete hjørner :-) Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Flott bilde! Jeg ville kanskje kuttet vekk søppelcontainer og terrasse-greier til venstre, men synder fortsatt selv mht. rotete hjørner :-) Høyre ... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Den buede bygningen dominerer og tar seg fint ut i bybildet fra denne vinkel. Ellers et godt komponert bilde synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Kiosken der var det eneste stedet som hadde Pez med salmiaksmak i gamle dager, det har jeg ikke sett noe annet sted noensinne. Ops! Sporet visst litt av jeg! flott bilde av ei kjent gate. Takker, Helene! Vekker nok minner, den kiosken... Flott bilde! Jeg ville kanskje kuttet vekk søppelcontainer og terrasse-greier til venstre, men synder fortsatt selv mht. rotete hjørner :-) Takker, roar! Kunne kanskje flyttet containeren, i alle fall... Flott bilde! Jeg ville kanskje kuttet vekk søppelcontainer og terrasse-greier til venstre, men synder fortsatt selv mht. rotete hjørner :-) Høyre ... Den buede bygningen dominerer og tar seg fint ut i bybildet fra denne vinkel. Ellers et godt komponert bilde synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar Takker, Ragnar! Litt spesiell og dominerende den bygningen, ja... Endret 26. mai 2015 av smort1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Nok en Moldedokumentasjon der jeg bortsett fra noen små kvister i venstrekanten ikke finner noe å sette negativfingeren på. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Nok en Moldedokumentasjon der jeg bortsett fra noen små kvister i venstrekanten ikke finner noe å sette negativfingeren på. Roar Takker, Roar! Kommer nok flere, skal du se... , både med og uten kvister... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg