Albert Andersson Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Gråspurv mot grønn bakgrunn ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Meget flott som vanlig, mer er det ikke å si om den saken. Et hjerte får du fra meg, dumt at jeg ikke kan gi flere. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Meget flott som vanlig, mer er det ikke å si om den saken. Et hjerte får du fra meg, dumt at jeg ikke kan gi flere. Mvh Torbjørn Hei, Torbjørn. Mange takk for både hyggelig tilbakemelding og "hjerte", og fortsatt god pinse ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hei Albert! Flott bilde igjen, bare litt irriterende med buen nede i høyre hjørne. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hei Albert Meget flott gråspurv, house sparrow Ja buen? Klone? M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Hei Albert! Flott bilde igjen, bare litt irriterende med buen nede i høyre hjørne. Hei, Helene. Takk for hyggelig tilbakemelding ! Den irriterende bøylen hører til et meisebollehus, og på bildet jeg hadde tenkt til å legge ut, var den klonet vekk. Feil bilde ble lagt ut, men jeg har nå lagt ut det bildet jeg hadde tenkt til å legge ut, - som en alternativ versjon. Takk for god observasjon ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Hei Albert Meget flott gråspurv, house sparrow Ja buen? Klone? M v h Leif Hei, Leif. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Bøylen ble klonet vekk på bildet jeg skulle ha lagt ut, men så forbyttet jeg bildene ! Det riktige er nå lagt ut som alternativ versjon M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Flott bilde av gråspurven hvor du i iallfall kan se at den trives. Skarp med mange detaljer, og signaturen passer nok bedre en "bøylen" nede til høyre. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Flott portrettert gråspurv , flott komp , skarpt med fin fargepalett og flott kledelig grønn bokeh. Ikke bare gråspurven har grunn til å være blidstemt , også vi når vi får servert et slikt bilde får opp humøret. Mvh Alec Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Utvilsomt ett artig utrykk på denne ja Ett flott bilde av Gråspurven på alle mulige måter. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Flott bilde av gråspurven hvor du i iallfall kan se at den trives. Skarp med mange detaljer, og signaturen passer nok bedre en "bøylen" nede til høyre. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Flott portrettert gråspurv , flott komp , skarpt med fin fargepalett og flott kledelig grønn bokeh. Ikke bare gråspurven har grunn til å være blidstemt , også vi når vi får servert et slikt bilde får opp humøret. Mvh Alec Hei, Alec. Hjertelig takk for hyggelig og sprudlende frisk kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Utvilsomt ett artig utrykk på denne ja Ett flott bilde av Gråspurven på alle mulige måter. Mvh. Rolf Hei, Rolf. Mange takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Hei Albert! Flott bilde igjen, bare litt irriterende med buen nede i høyre hjørne. Hei, Helene.Takk for hyggelig tilbakemelding ! Den irriterende bøylen hører til et meisebollehus, og på bildet jeg hadde tenkt til å legge ut, var den klonet vekk. Feil bilde ble lagt ut, men jeg har nå lagt ut det bildet jeg hadde tenkt til å legge ut, - som en alternativ versjon. Takk for god observasjon ! M v h Albert. Ja, er det ikke typisk! Det har jeg også gjort! Det ble bedre nå. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Hei Albert! Flott bilde igjen, bare litt irriterende med buen nede i høyre hjørne. Hei, Helene.Takk for hyggelig tilbakemelding ! Den irriterende bøylen hører til et meisebollehus, og på bildet jeg hadde tenkt til å legge ut, var den klonet vekk. Feil bilde ble lagt ut, men jeg har nå lagt ut det bildet jeg hadde tenkt til å legge ut, - som en alternativ versjon. Takk for god observasjon ! M v h Albert. Ja, er det ikke typisk! Det har jeg også gjort! Det ble bedre nå. Hei igjen, Helene. Takk skal du ha ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Hei Albert Meget flott gråspurv, house sparrow Ja buen? Klone? M v h Leif Hei, Leif. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Bøylen ble klonet vekk på bildet jeg skulle ha lagt ut, men så forbyttet jeg bildene ! Det riktige er nå lagt ut som alternativ versjon M v h Albert. Hei igjen Albert Nå perfekt med sign Albert Andersson og uten bøyle M v h Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Ikke mye forskjell på disse to versjonene. kanskje er V2 ørlite skarpere? Grunnet den kraftige noe slørete trestammen bak funker midtstillingen OK her. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Ikke mye forskjell på disse to versjonene. kanskje er V2 ørlite skarpere? Grunnet den kraftige noe slørete trestammen bak funker midtstillingen OK her. Roar Hei, Roar. Mange takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Flott positur på spurven, flott skarphet og utmerket bakgrunn. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Flott positur på spurven, flott skarphet og utmerket bakgrunn. Hei, MotoG. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg