Superxaster Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Jeg har xbox one nå satt til USA, for å kjøpe spill derfra, men blitt litt lei av å måtte kjøpe gavekort og slikt over nettet, hvis jeg bytter regionen fra USA til Norge så er det vel ikke noe problem å spille de spillene jeg har allerede kjøpt? Jeg kan også bytte rett tilbake til USA uten å måtte vente en stund hvis jeg vil det? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Jeg har xbox one nå satt til USA, for å kjøpe spill derfra, men blitt litt lei av å måtte kjøpe gavekort og slikt over nettet, hvis jeg bytter regionen fra USA til Norge så er det vel ikke noe problem å spille de spillene jeg har allerede kjøpt? Jeg kan også bytte rett tilbake til USA uten å måtte vente en stund hvis jeg vil det? Du har helt rett. Bare å kjøre på med begge delene du foreslår. For min del har dette fungert helt fint. 1 Lenke til kommentar
Superxaster Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Okei, Jeg har xbox one nå satt til USA, for å kjøpe spill derfra, men blitt litt lei av å måtte kjøpe gavekort og slikt over nettet, hvis jeg bytter regionen fra USA til Norge så er det vel ikke noe problem å spille de spillene jeg har allerede kjøpt? Jeg kan også bytte rett tilbake til USA uten å måtte vente en stund hvis jeg vil det? Du har helt rett. Bare å kjøre på med begge delene du foreslår. For min del har dette fungert helt fint. Okei, takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå