dr_love Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Har en HP 4417EA som jeg gjerne skulle hatt på et trådløst nettverk. Har en SMC 2655W Trådløs aksesspunkt, og et 3com 3crshpw196 wlan pcmcia kort som jeg plugger i Maskina. Får ikke dævelskapen til å finne aksesspunktet, har prøvd mer eller mindre alt nå. Går egentlig produktene om hverandre? På butikken sa de det. Fikk først et SMC wlan kort som ikke funka grunnet noe hardware trøbbel mot HP 44xx serien. Og bytta det i det dobbelt så dyre 3com kortet. Noen som kan se for seg noen løsninger, fremgangsmåter for å løse problemet på her? SMC 2655W 3com kortet MVH Desperat Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Har du installert 3com 3crshpw196 kortet riktig? Når du har gjort det riktig så skal den søke etter ledig nett. Du har en signalstyrke indikator som fortelle deg hvor godt signal du har, hva sier den? Har du prøvd å legge in IP-adressen til SMC aksesspointet for å se om du får komme inn i den. Lyser alle lysene på SMC'en eller lyser bare det røde? Hva er SMC'en koblet opp mot? Har du brukt denne SMC'en til noen annen, da kan den være kryptert? Ja her er det mange feller å gå i. Men en ting er sikkert, denne SMC'en er svært bra. Lenke til kommentar
dr_love Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Så du er sikker på at kortet og aksesspunktet skal kunne kommunisere? Har prøvd bortimot alt. Lurer på om jeg burde ha sletta alt på den bærbare og begynt fra scratch. LKM Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Slette hva... ? Skulle være unødvendig. Dersom du er sikker på at begge enhetene støtter denne standarden (IEEE 802.11b, IEEE 802.11a, IEEE 802.11g) så skal det gå. Sjekk det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå