Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han uinteressert?Hvordan ville du ha håndtert denne situasjonen?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært kjærester med en mann i 10 måneder. Men han virker altfor treg ut på enkelte fronter. 

Det gjør meg usikker og plager meg. 

Han virket så forelsket ut i starten, men så begynte han å oppføre seg merkelig. Han sluttet å leie meg, virker til  unngå det. Han sluttet å kysse meg offentlig. Og når jeg skulle møte han så var det veldig mye meg som mer og mer måtte ta intiativet til det. 

Han ville ofte komme spontant og ha sex så derfor trodde jeg at det var sex han var ute etter. 

Vi hadde en diskusjon om det for noen uker siden. Da fortalte han at grunnen til at han var sånn var på grunn av at jeg virker så uinteressert ut. Men jeg føler det er motsatt, for jeg har stadig gitt han erklæringer, og spør om å få treffes osv mens han er mer passiv. 

For litt siden så spurte jeg om han hadde profil på møteplassen ennå. Da sa han: Det var da tilfeldig at du spurte for jeg har ikke vært inne på 10 måneder, men var nettopp inne for å sjekke om du hadde sendt noen meldinger til meg, for jeg hadde fått noen anonyme brev. Jeg hadde slettet min, og sa at jeg hadde ikke sendt. Dette var veldig tilfeldig sa han. Jeg sa at jeg hadde slettet min, men han sier fortsatt ingenting om å slette sin. 

I dag spurte jeg om å gå en tur med han, men da var han plutselig ute å gjorde noe annet i stedet. 

Han skriver ofte til meg, men jeg skrev til han at jeg begynte nesten å tro at han datet andre med den oppførselen hans. Han påsto at det gjorde han ikke , og bare overså det å forklare meg mer. 

Jeg er usikker... 

Hva ville dere ha gjort? 

Anonymous poster hash: ee79f...caf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry, men jeg må bare slenge inn dette bildet;

the-glory-of-anonymity.jpg

Sånn seriøst så var det en liknende sak for noen måneder siden her. Husker ikke hvordan det gikk, men rådene gikk stort sett ut på å avslutte det. Hvis ikke forholdet får deg til å føle deg bra, eller ihvertfall tilfreds så er det ikke noe å satse på.

"Gnisten" som er der i starten vil forsvinne etterhvert og man blir vant til hverandre og er bare mer eller mindre tilfreds. Veldig vanskelig å forklare akkurat den delen av et forhold, men for meg så er det det aller beste når man kommer dit. Forelskelse varer ikke evig. Kanskje han har kommet dit, men det unskylder ikke hvordan han oppfører seg mot deg. Slik du forklarer det så virker det som om han alerede er ferdig med forholdet. Var sammen med en jente i ungdomstiden og etter nesten et år var forelskelsesfølelsen vekk for begge, men vi var like glad i hverandre. Vi gav hverandre oppmerksomhet, hadde felles interesser og gjorde ting i fellesskap. Var bra greier. Det ble desverre slutt pga litt diverse ting :hm:

Endret av Dante's Inferno
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sorry, men jeg må bare slenge inn dette bildet;

the-glory-of-anonymity.jpg

Sånn seriøst så var det en liknende sak for noen måneder siden her. Husker ikke hvordan det gikk, men rådene gikk stort sett ut på å avslutte det. Hvis ikke forholdet får deg til å føle deg bra, eller ihvertfall tilfreds så er det ikke noe å satse på.

"Gnisten" som er der i starten vil forsvinne etterhvert og man blir vant til hverandre og er bare mer eller mindre tilfreds, veldig vanskelig å forklare akkurat den delen av et forhold. Forelskelse varer ikke evig. Kanskje han har kommet dit, men det unskylder ikke hvordan han oppfører seg mot deg. Var sammen med en jente i ungdomstiden og etter nesten et år var forelskelsesfølelsen vekk for begge, men vi var like glad i hverandre. Vi gav hverandre oppmerksomhet, hadde felles interesser og gjorde ting i fellesskap. Var bra greier. Det ble desverre slutt pga litt diverse ting :hm:

Jepp, jeg føler at han var forelsket i meg i en uke, og så tok det stopp. Men han fortsatte. Men jeg synes at den oppførselen han viser er ganske kjip, for i stedet for å være ærlig å prate med meg, så ser det ut til at han bare går videre. 

Anonymous poster hash: ee79f...caf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...