Brattus Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hei! Er i en kjellerleilighet nå i sommer, og har litt problemer med nettverket for tiden. Jeg sitter hovudsakelig på en stasjonær PC uten wifi muligheter, men har koblet til en Netgear WNDA3100v2. Denne gjør at jeg får trådløs nett på min PC. Men siste dagene har det vært et problem at internett-tilgangen faller ut. Det står at det er fortsatt tilkoblet routeren (som er en Telenor Zyxel P2812). Denne har jeg ikke tilgang til, da den er hos utleier, og de er bortreist akkurat nå. Men til problemet: Det fallet ut, og kommer tilbake innen, omtrent med 2-5 minutters mellomrom (virker ut som om når jeg belaster det mer en ellers). Ingen fiber, så har kun 12mbit ned og rundt 1mbit opp. Trodde først det var en problem med kun min stasjonære PC, men skjer også med andre PCer. Det står som oftest "Connected, no internett access". Kan jo legge med noen (forklarende) bilder om det kan vere til hjelp (Veldig greit å ha Hotspot så jeg får lastet opp dette ) Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Nå skjedde det samme på HotSpot og?Da regner jeg med det er USB-dongelen fra Netgear som er problemet? Får jeg dra å bytte den i morgen Men det forklarer ikke hvorfor andre PCer også ikke fikk tilgang til internett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå