HEE Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 hei henviser dere til Denne Tanken! Hvor stor er den i høyde bredde og lengde ? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Det står det ikke noe om.. desuten tror jeg nok desverre den er hjemmelagd: Denne gangen har jeg laget en tank av rustfritt stål som jeg har montert plexi-vindu i og røde lys på innsiden. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 jepp i know men jeg skal lage meg en slik en da vet du ! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Da har jeg ett lite forslag til deg.. Finn frem meterstokken og mål deg frem til hva du har av plass og legg lista til målene av tanken etter det?? Det kan vel umulig være så utrolig vanskelig å tenke litt selv... Lenke til kommentar
HEE Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Da har jeg ett lite forslag til deg.. Finn frem meterstokken og mål deg frem til hva du har av plass og legg lista til målene av tanken etter det?? Det kan vel umulig være så utrolig vanskelig å tenke litt selv... Det kan vel umulig være så utrolig vanskelig å tenke litt selv... hmm... er ikke det ser jo ut som du er en smarting. Kan jo du si det da ? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Må du ha en tank akkurat lik den der da?? det er ikke mulighet for å lage noe lignende selv som faktisk passer inn i kabinettet ditt??? Som sagt, prøve å tenke litt selv.. Eller for å hjelpe deg litt lenger på vei, han som laget prosjektet, og vanntanken, heter Kjell Erik Budalen. Han jobber på www.3dfxcool.no så hvis du gidder å sende han en mail og spør, så tror jeg han er så ålreit at han svarer deg hvis han husker det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå