diversity Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 når begynte de å selge pcer på rema? de gjør ikke det her i BErgen iallfall Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hotlinen på rema har jo bare greie på pant det er ikke rema hotline.... det er tyske medion sin hotline, fikk ikke hjelp der, nei... har ringt til infocare som tar seg av servicen Pass godt på at det ikke kan være din skyld at maskinen er slik den er. Dersom det viser seg at det er brukerfeil, kan du fort få en regning på 400-900 spenn av InfoCare. Sikker på at det ikke er skjermen som er defekt/har problemer med strømsparemodus? Wild guess.. det er ikke Samsung 172V du har? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Gå og bytt den i en julebrus og et brød. Neida. Gå og snakk med Rema, si du fikk et defekt produkt, og ønsker derfor å bytte det. (Dersom du da ikke har gjort noe med den som skulle bety brutt garanti). "si du fikk et defekt produkt, og ønsker derfor å bytte det." Defekte produkter som en pc byttes ikke, her gjelder det 2 rep forsøk.. Ombytte gjelder like mye her som på alt annet som kjøpes av en forbruker til privat forbruk. Selger kan vel og merke pårope seg retten om at "det ikke skal være en urimelig kostnad for selger".. men det kommer helt an på hvor mye du krangler med de. Uansett så kan du heve kjøpet om selger ikke klarer å fikse den samme feilen etter to forsøk. Da holder det kun med at selger/verksted konstanterer at det er den samme feilen, og at den ikke er selvforskyldt. Ellers syntes jeg det er fint at Rema har satt igang et forsiktig salg av maskiner. Det er med på å presse prisene nedover, og det er noe alle forbrukere tjener på. Medion er et særdeles stort tysk selskap, og de vet å lage gode og stabile maskiner. De bruker kun standardkomponenter, har elektroniske manualer om bruk av de installerte programmene installert på maskinene, gode programvarepakker - og de har dessuten servicepartner i Oslo. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ta med maskinen til butikken du kjøpte den i, så løser det seg nok. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Ta med maskinen til butikken du kjøpte den i, så løser det seg nok. De bare sender den inn til InfoCare, eller så ber de deg om å gjøre det selv. Uansett vil jeg anbefalle deg å levere den til InfoCare selv. Du sparer minst 2-4 dager på det.. garantert mer. Lenke til kommentar
capy Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 skulle ikke databutikker begynne å selge grandi? som hevn? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Tror ikke det nytter å ta Pcen med til Rema , men de kan jo sende den inn kanskje. Jeg treger på at jeg kjøpte Remapc. Det har ikke vært store problemer, men line in i fronten virker ikke på opptak. Bare den bak (mulig det er normalt). Og så durer det litt skjermen hvis ikke lyset står på fullt. Jeg snakket på supporttelefonen med dem om dette og litt forskjellig, og det kan jeg si at de har ikke peiling på noen verdens ting. han jeg snakket med hadde feks aldri hørt at det er noe som heter regionkode for Dvd. Han ante ikke hva det var for noe. Så lenge den holder er det jo greit, men hvis noe betydelig skulle svikte tror ikke jeg kommer til å gidde sende den inn på garantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå