BalderHv Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hei. Jeg har en BMW 118 d 2013mod hvor den ene nøkkelen ikke kan låse opp og igjen dørene. Bilen starter. Nøkkel nr 2 fungerer ok. Jeg regner med at det er en programmering. Noen som har en enkel veiledning? Klokka går heller ikke som den skal. For hver time flytter den seg ca 1 min. Er det noe jeg kan stille på? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Inb4, Sjekket batteriet i nøkkelen? Lenke til kommentar
BalderHv Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Inb4, Sjekket batteriet i nøkkelen? Det er byttet og nytt. Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Klokka går heller ikke som den skal. For hver time flytter den seg ca 1 min. Er det noe jeg kan stille på? Det høres ut som en dårlig krystall eller mest sannsynlig ustabil strømforsyning til denne. Jeg tviler på at du kan justere dette i programvaren, og uansett eliminerer ikke det årsaken. Siden det er en 2013, så er det jo like greit å reklamere på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå