Terje Solfugl Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Gulbein Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Nok et perfekt av et av dine måkeportretter. Litt artig fenomen grunnet skyggen der at øyet til venstre ser ut til rett og slett bare å henge fast i nebbet. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Lekre klare farger mot hverandre og det skarpe blikket topper bildet! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Tom Sandlien Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hei Terje. Må bare ta av meg hatten for dette. Perfekt skarpt øye til høyre med "catch light". Imponerende, spesielt tatt i betraktning den brennvidden du har brukt. Er han en kompis? Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Hei Terje. Må bare ta av meg hatten for dette. Perfekt skarpt øye til høyre med "catch light". Imponerende, spesielt tatt i betraktning den brennvidden du har brukt. Er han en kompis? Ja, han er tam, ble kjent med ham for 4 år siden, utrolig å nærme seg voksne individer og temme de. 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hei Terje Flott nerbilde av " tame " vennen Jeg har å en svartbak, kanske ikke så tam som din, men kommer passelig nert ner den ser mine poser med mat God sønd.....mandag ! M v h Leif Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Et meget flott fugleportrett dette. Flotte farger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Veldig likt bildet ditt fra 30. januar, dette kanskje enda litt bedre på uttrykk og lys. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg