Ovidia2 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Ømhet og kjærlighet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Kan faktisk minne mye om en strektegning med blyant. Leenge siden jeg har drevet med noe sånt, men husker det jo. Har kanskje noen slike fortsatt bortgjemt et sted. Mest kjerringa som driver med sånt nå i tillegg til sine aquareller. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Vakker oppstilling av mor og datter ! - og selvfølgelig spennende med de helt lyse og grå/hvit-tegningene som er selve bildet. Som Roar Kneppen fremfører så minner det om strektegning, men nå kunstnerisk formet gjennom et fotografi. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Tom Sandlien Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hei. Må bare henge meg på Roar og Ragnar her. Kan også minne en del om det man gjorde for mange år siden i mørkerommet med filter og "dodge and burn. Tom S. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Mange takk for de hyggelige tilbakemeldingene fra dere Roar,Ragnar og Tom! Ja det var den følelsen heg ville ha frem også litt dust som en svak blyanttegning på en måte.. Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Synes du har greid å få frem den gode utstrålingen fra modellene på en veldig fin måte med denne minimalistiske grafiske fremstillingen. Det er kanskje high key photo det heter ? Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Tusen takk til deg også Rolf for den hyggelige tilbakemeldingen! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Dette ble kjempefint. Fin etterbehandling, fin oppstilling av mor og datter. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hei, TCL Photography. "Blyanttegning" var min første tanke da jeg så bildet, - i likhet med flere andre som har skrevet kommentar Jeg synes at den lave kontrasten og de delvis "utvaskede" konturene gjør bildet vàrt, og både konfirmantens og morens naturlige ansiktsuttrykk bidrar til en rolig og god stemning ! Igjen et flott stykke arbeid fra deg, Tove ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg