Roar Kneppen Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Skyggen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 En tekst man ikke stiller seg likegyldig til. Et dikt av høy klasse. Og så er det bildet som godt kler innholdet i diktet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Tom Sandlien Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hei Roar. Dette hadde jeg sansen for. Et dikt som får en til å reflektere og et bilde som illustrerer flott. Kreativ bildemanipulering som dette blir fin kunst. Tom S. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Joda nå ser jeg et ansikte der men det syntes ikke før jeg åpnet bildet...skumle greier det der. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hei, Roar. Du skriver jo som om du skulle vært både Rudolf Nilsen, Arnulf Øverland, Herman Wildenvey og André Bjerke, - Et dikt med svært aktuelt tema / innhold, og formen er jo perfekt ! I tillegg er du med sannsynlighet en bedre fotograf enn noen av de ovennevnte herrer Bildet er en god illustrasjon til diktet ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Et utrykksfylt og alvorstynget ansikt , et bilde som passer til teksten. Fotograf ,fotokunstner , dikter -- multikunstner er det ordet som passer. Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hei, Roar. Du skriver som om du skulle ha vært Rudolf Nilsen, Arnulf Øverland, Herman Wildenvey og André Bjerke ! Innholdet / temaet i diktet er svært aktuelt, og versemønsteret er perfekt ! Jeg tar for gitt at du er en bedre fotograf enn de fire ovennevnte, avdøde herrene Bildet passer for øvrig veldig bra som illustrasjon til diktet ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Flere har vel hatt følge av den kameraten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg