inlife Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 I parkeringsanlegget jeg parkerer daglig så er det en trang hjørneparkering, mellom en søyle og vegg. Det er så trangt at max 1 vanlig bil kan snu og parkere der. Parkeringsplassen hadde gammel oppmerking i midten (delte da plassen i to felt) og kun ett skilt med plassnummer over seg. Jeg parkerte der, i god tro om at siden det kun er skiltet en plassnummer, og oppmerkingen nesten er helt slitt bort, så går jeg for plassnummeret. Men så fikk jeg jo selvfølgelig p-avgift for å parkere i to felt... Jeg klagde, og fikk avslag, på det grunnlag at den oppmerkingen delte to p-plasser. MEN... idag var jeg der igjen, og de har fått oppmerket hele p-anlegget med helt ny kritthvit oppmerking av p-plasser. Og akkurat den p-plassen jeg fikk p-avgift i, var kun oppmerket som ETT felt... mao striper på ytterkant, og ikke i midten. Hvordan mener dere jeg bør forholde meg til dette? Jeg er litt skeptisk også... fordi det gamle, nesten helt utslitte oppmerkingen, fortsatt er noelunde synlig i midten. Om jeg parkerer i midten nå, kan jeg umulig få p-avgift, ettersom oppmerkingen kun viser ett felt? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 (endret) Be de komme å ta nye bevis , hehe Edit, de gidder jo ikke det. Ta et bilde selv, og påpek at det ble regulert som ett felt da "skiltet på veggen kom opp" , og det skiltet har de på sine bilder. Endret 25. mai 2015 av War Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Ta bilde med og uten bilen din stående i plassen, der du kan se både gammel og ny oppmerking, og send det til de som har skrevet ut "avgiften" med ny klage Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Ikke send det til de som krever avgiften, bare klag. Du trenger ikke bildet før du faktisk har problemer. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 De som behandler klagen vet ikke om annet en det bildet de har viser. Strek under bilen , avvist, done. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå